Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Droższe usługi w data center GTS Energis w odpowiedzi na duży popyt

Droższe usługi w data center GTS Energis w odpowiedzi na duży popyt

WitekT 18 Lipca 2007 12:35

0 0

Zapotrzebowanie firm na usługi telekomunikacyjne, w tym związane z transmisją danych, wzrasta, więc GTS Energis spodziewa się w tym roku bardzo dobrych wyników - pisze Gazeta Prawna.

Popyt na usługi data center (miejsca, gdzie firmy mogą lokować swoje serwery) jest tak duży, że firma zdecydowała się na podwyżkę cen usług. GTS Energis obserwuje też rosnące zainteresowanie firm telefonią IP, która do świadczenia usług głosowych wykorzystuje transmisję pakietową.




W tej chwili telekom ma około 5 tys. klientów Telekomunikacji Polskiej, którym dostarcza Internet dzięki bitstream access, a do końca roku ma ich być 9 tys. Tegoroczne plany firmy obejmują też świadczenie usług z wykorzystaniem uwolnionej pętli lokalnej (tzw. LLU), czyli odcinka między centralą telefoniczną a gniazdkiem abonenta. Ciągle też trwają prace nad MVNO - jednak firma nie podaje ani potencjalnego terminu wejścia na rynek, ani nie wymienia operatora, z którym będzie przy tym projekcie współpracować.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~mirekb  2007-07-18 12:41:13  host: bln198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wreszcie ktos zrozumial ze z transmisji danych mozna sie niezle dorobic..tym bardziej ze to przyszlosc

  • 0

    2.  2007-07-18 12:45:21

    Jak oni beda tak samo oferowac swoj Internet Biznes DSL, jak on w praktyce wyglada 'w terenie' (ie: nedznie), to juz wspolczuje wynikow :> A skadinad, co oni takiego oferowali w kwestiach hostingowych ? Zalosne ceny, juz lepiej pod tym wzgledem wypada DSL z TP - standardowe 1 GB, albo platne 5 lub 10 GB (przy dzieleniu serwera naprawde dobry pomysl) - szczegolnie, ze akurat _ten_ hosting TP jest bez limitu. Chyba, ze nie mowimy o serwerach wirtualnych, a stacjonarnych kompach. Ale to akurat nie jest jasno doprecyzowane.

  • 0

    3. ~  2007-07-18 13:50:47  host: bdd248.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na uslugi zwiazane z dc jest obecnie duzy pobyt na polskim rynku wiec nie ma co sie dziwic ze najwiekszy gracz na rynku podnosi cene bo moze sobie na to pozwolic wkoncu serwery u niego kolokuje miedzy innym home czy progreso ;)

  • 0

    4. ~TWDonald  2007-07-18 16:39:08  host: rtr.biblioteka.pulawy.pl

    Czyżby Multimo miało zdrożeć?

  • 0

    5. ~RexVista  2007-07-18 17:06:01  host: ip-89-174-121-241.multimo.gtsenergis.pl

    Z tego, co widzialem w aktualnych cennikach juz zdrozalo. Jako jeden z pierwszych klientow za lacze 6 megowe place 129zl z groszami przy umowie na rok, a teraz jest ta sama opcja i okres umowy i stawka ok 150zl.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.