Z bankowych aplikacji mobilnych i lekkich serwisów transakcyjnych korzystają już ponad 3 miliony Polaków. To szansa dla banków na zaoszczędzenie na SMS-ach i częściowe przejście na powiadomienia Push.
Informacje o promocjach mogą być przekazywane bezpośrednio użytkownikom aplikacji dzięki wykorzystaniu powiadomień Push bazujących m.in. na mechanizmie geolokalizacji oraz danych dotyczących zachowań użytkownika zebranych przez aplikację. Pozwala to dostosować komunikaty do zainteresowań klientów, co z kolei przekłada się na efektywność działań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem aplikacji mobilnych. Co ważne, powiadomienia wyświetlane są również wtedy, gdy aplikacji nie jest uruchomiona.
Aplikacje mobilne lub strony internetowe w wersji lite udostępniło 18 największych banków w Polsce. Jak ustalił serwis PRNews.pl najchętniej z bankowych aplikacji korzystają klienci mBank-u, Pekao SA i PKO BP. Dla wielu klientów bankowość mobilna jest głównym kanałem dostępu do rachunku oraz kontaktu z bankiem.
Większość z ponad 3 milionów użytkowników bankowości mobilnej używa aplikacji mobilnych do takich operacji jak sprawdzanie salda rachunku i zlecanie przelewów. Część bankowych aplikacji mobilnych oferuje jednak klientom znacznie więcej funkcji np. polecanie specjalnych ofert na zakupy w sklepach, w pobliżu których znajduje się użytkownik aplikacji.
Źródło zdjęć: bta.ge
Źródło tekstu: Infobip, wł
Likwidujcie konta w tym banku. Szczerze nie polecam. MBank zablokował mi dostęp do konta w 2019 roku ...
Mam iBasso DC03 Pro i jestem zachwycony. Powątpiewałem w sens takiego rozwiązania do ordynarnie plas ...
Czyli to jest prawdziwie kosmiczne zdjęcie. Potwor czający się w sercu Drogi Mlecznej. To straszne ...
Czy mogę usunąć nie pilnie ?
PiSPO jedno zło.