DAJ CYNK

Dowcipne reklamy Netii z Kotem, Adamczykiem i Różczką

WitekT

Wydarzenia

Adamczyk, Kot, czy Różczka? 11. maja ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów. Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy - trzeba przyznać, że bardzo ciekawej i dowcipnej.

Adamczyk, Kot, czy Różczka? 11. maja ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów. Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy - trzeba przyznać, że bardzo ciekawej i dowcipnej.

W Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii podda się ocenie trójka kandydatów, którzy już wybrali Netię: Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka. Wyborcy mogą się zapoznać z ich programami w reklamach Netii oraz oddać swój głos na wybory.netia.pl, gdzie również będą mogli śledzić wynik wyborów na bieżąco. Wybory potrwają do 30. czerwca. Wybrany kandydat, którego poznamy w lipcu, będzie reprezentował Netię w kolejnych kampaniach reklamowych.



Zmiana jest prosta jak hop-siup - mówi Tomasz Kot, podkreślając jak proste jest wybranie lub zmiana innego operatora na usługi Netii. Nie bojąc się wyzwań, jakie przynosi zmiana, walczy o wygraną w wyborach jako kandydat numer 1.

Netia i ja jesteśmy prawie wszędzie - z tym hasłem kandydat numer 2, Piotr Adamczyk, staje w wyborcze szranki. Jego hasło wyborcze nawiązuje do szerokiej dostępności usług Netii.

Elastyczna jak Netia Magdalena Różczka przystąpiła do wyborów jako kandydatka numer 3. Podkreśla, iż jest mniej uparta, za to bardziej wyczulona na ludzkie potrzeby, odwołując się m.in. do możliwości korzystania z nowych ofert promocyjnych Netii, mimo obowiązującej umowy.

Filmy z Kotem, Adamczykiem i Różdżką można zobaczy na kanale NetiaWybory na youtube.com.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia, wł