DAJ CYNK

Dotkliwa kara za niepoinformowanie o problemach z siecią

WitekT

Wydarzenia

Coscom, trzeci pod względem wielkości operator komórkowy w Uzbekistanie, stracił 15% swoich abonentów od 7. lutego do 2. marca z powodu zawieszenia przez niego świadczenia usług. W tej chwili ruch osiągnął raptem 60% poziomu sprzed zawieszenia.

Coscom, trzeci pod względem wielkości operator komórkowy w Uzbekistanie, stracił 15% swoich abonentów od 7. lutego do 2. marca z powodu zawieszenia przez niego świadczenia usług. W tej chwili ruch osiągnął raptem 60% poziomu sprzed zawieszenia.

Operator musiał zawiesić usługi, ponieważ lokalny regulator rynku telekomunikacyjnego zawiesił 5. lutego na 10 dni licencję operatora z powodu niepoinformowania go i problemach z działaniem sieci pod koniec stycznia. Pomimo faktu, że operator znów zaczął świadczyć usługi 16. lutego, dwóch operatorów stacjonarnych - Uzbetelecom i East Telecom - którzy wypożyczają część szkieletu Coscomowi, nie rozpoczęło znów świadczenia usług firmie przed 2. marca.

Przedstawiciele operatora nie poinformowali o dokładnych stratach, określając je tylko jako znaczne.

Coscom miał pod koniec stycznia 378 tys. abonentów. W firmie istniejącej od 1996 roku 85% udziałów ma amerykańska MCT Corporation. W budowę sieci zainwestowano ogółem 100 mln dolarów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Cellular News, wł