Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Doładowania prepaidów dla klientów Nordea Bank

Doładowania prepaidów dla klientów Nordea Bank

WitekT 19 Października 2005 09:45

0 0

Blue Media uruchomiła usługę skierowaną do klientów Nordea Bank Polska w zakresie zasileń telefonów przez Internet.

Do grona banków, których klienci mogą dokonywać zasileń telefonów online dołączył Nordea Bank Polska. Jest już kolejnym bankiem, którego klienci płacąc za doładowanie wykorzystują płatność przelewem bankowym. Usługa dostępna jest na stronach Polkomtela: https://zasilenia.simplus.pl i https://zasilenia.samiswoi.pl, na stronie PTK Centertel: https://doladowania.orange.pl, oraz na stronie PTC: https://www.doladowania.era.pl.




Przeprowadzenie transakcji jest bardzo proste. Klient doładowujący telefon po wejściu na jedną z podanych wyżej stron, podaje numer i kwotę zasilenia konta oraz wybiera płatność – Płać z Nordea. Wówczas system wykonuje przekierowanie transakcji na strony Banku, gdzie tylko należy potwierdzić przygotowany przelew. Po potwierdzeniu płatności przez Bank Blue Media realizuje doładowanie.

Informacja o dokonaniu zasilenia przesyłana jest na podany wcześniej adres mailowy. Tą samą drogą wysyłana jest także faktura VAT, jeśli Klient zażyczył sobie jej otrzymanie. Sprzedaż doładowań i obsługę techniczną transakcji, na zasadach outsourcingu prowadzi Blue Media.

Źródło tekstu: Blue Media     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~dora  2005-10-19 19:23:55  host: cpj61.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i znowu pojawia się tajemnicza firma blue media ciekawe komu i ile dali by zrobić sobie aż taki monopol na rynku doładowań bankowych

  • 0

    2. ~kawosz  2009-07-12 23:11:01  host: public38593.xdsl.centertel.pl

    uwaga na doładowanie z blue.pl przez nich straciłem 150zł, jeśli chcesz skorzystać z promocji ograniczonej czasowo , to nie polecam teo serwisu, zasiliłem taktaka kwotą 25zł i kaska wskoczyła od ręki, potem dodałem 150zł licząc na zasilenie za 300zł, ale niestety korzystałem z strony blue.pl i k--a cisza , dostałem 150zł po 2 dniach, mimo że zapewniali mnie kilkakrotnie konsultanci, że zasilą tego samego dnia. Co dziwne gotówka na moim koncie została zablokowana od ręki. Czekam na odpowiedź drugiej reklamacji już ponad tydzień, pierwsza była w stylu " Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszam i proszę o wyrozumiałość." czyli w stylu goń się leszczu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-92-49.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet