Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Doładowania online w IPFON

Doładowania online w IPFON

WitekT 20 Października 2005 14:50

0 0

IPFON uruchomił mechanizm bezpiecznego doładowana konta billingowego przez Internet. Stało się to możliwe dzięki współpracy z systemem Przelewy24.pl.

Klienci IPFON mogą zasilić swoje konto zarówno przez rachunek bankowy, jak również płacąc kartą płatniczą. Automatycznie obsługiwane są przelewy z banków: Inteligo (Płacę z Inteligo), mBank (mTransfer), Bank Zachodni WBK (Przelew24), Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank PKO SA, Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP, MultiBank (MultiTranfer), Citibank, Bank Ochrony Środowiska, Deutsche Bank Polska.

Konto billingowe w sieci IPFON można także doładować płacąc kartami płatniczymi: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard.




Aby doładować konto billingowe, wystarczy zalogować się jako admin do systemu IPFON 24, następnie kliknąć na Rozliczenia, a potem wybrać konto billingowe, które ma zostać zasilone. Na końcu należy określić wartość doładowania i dokonać płatności poprzez system Przelewy24.pl.

Więcej szczegółów na stronie www.ipfon.pl.

Źródło tekstu: IPFON     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Ajpifon  2005-10-22 15:08:12  host: dmj160.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To chyba jakoś w sierpniu nastąpiło.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.