DAJ CYNK

Dobrzyński: za dwa lata w P4 zrównają się nakłady na telewizję i Internet

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu. To drugi pod względem wagi kanał naszej komunikacji - powiedział w wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4.

Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu. To drugi pod względem wagi kanał naszej komunikacji - powiedział w wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4.

Jak dodaje, telekom cały czas inwestuje w display, ale coraz więcej robi w ekosystemie Facebooka. Mam też za sobą pierwsze współprace z twórcami na YouTubie.

Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na internet i telewizje będą równe. (...) Największy potencjał widzimy w ekosystemach Facebooka i Google. To te dwa podmioty zdominowały z jednej strony media społecznościowe, a z drugiej powierzchnie reklamowe w internecie. Nasze działania w innych kanałach są na razie raczej eksperymentalne - powiedział Dobrzyński.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualnemedia.pl