Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dobry rok Grupy Mediatel

Dobry rok Grupy Mediatel

LuiN 29 Kwietnia 2009 23:01

0 0

Mediatel, operator telekomunikacyjny notowany na GPW, odnotował w 2008 roku rekordowe wyniki. Wzrost przychodów przekroczył 200%. Spółka liczy na umocnienie obecnej pozycji i dalszy, zrównoważony wzrost przychodów.

Porównując wyniki do roku 2007 spółka uzyskała ponad 230 % dynamikę wzrostu przychodów z poziomu 53 mln zł w roku 2007 do ponad 176 mln zł w roku ubiegłym. EBITDA wzrosła z -4,7 mln zł do ponad 17,6 mln zł, a zysk netto z -4,6 mln zł do ponad 8,6 mln zł. Kapitalizacja spółki wzrosła z 34 mln zł na początku 2008 roku do przeszło 100 mln zł na koniec roku.




Spółka zakłada, iż w 2009 roku osiągnie wyniki na poziomie 195 mln zł sprzedaży i 22,5 mln zł zysku na poziomie EBITDA.

Mediatel Group oferuje kompleksowe, zintegrowane usługi telekomunikacyjne kierowane w zadedykowany sposób do poszczególnych grup docelowych. Pod marką Mediatel World oferowane są telekomunikacyjne usługi hurtowe dla krajowych i międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych. Pod Marką Mediatel 4B oferowane są usługi telekomunikacyjne dla klientów biznesowych. Marki Telepin i Telepin Mobi dedykowane są niszom etnicznym jako tania alternatywa połączeń międzynarodowych.

Źródło tekstu: Mediatel     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-237-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.