Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dobre wyniki ATM

Dobre wyniki ATM

sirmark 26 Lutego 2008 08:56

0 0

Przychody ATM wzrosły w 2007 r. o 78 proc. - do 260 mln zł. Rok wcześniej było to 145,7 mln zł. - pisze "Puls Biznesu". Ale nie wszystkie plany udało się zrealizować, choćby te dotyczące mPay..

Rekordowy był czwarty kwartał, który przyniósł ATM połowę całorocznych przychodów skonsolidowanych. Jednak w prognozie na 2007 r. przyjęto między innymi, ze spółka osiągnie zysk skonsolidowany ze sprzedaży wybranych aktywów wysokości nie mniejszej niż 20 mln zł brutto (16 mln zł netto). Pieniądze miały pochodzić ze sprzedaży części akcji mPay w ofercie publicznej. Spółka musiała odłożyć te plany, ponieważ nie udało się podpisać umów ze wszystkimi operatorami komórkowymi.




Zarząd ATM poinformował też, że spółka prawdopodobnie nie wypłaci w tym roku dywidendy. Powodem jest planowana inwestycja wartości 380 mln zł.

Źródło tekstu: Puls Biznesu, WNP     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1.  2008-02-26 09:16:16

    i przypikowały w 2007 akcje atmu z deczka

  • 0

    2. ~X  2008-02-26 09:42:30  host: 212.160.172.70

    Fajnie ale co to za firma? :)

  • 0

    3. ~znawca  2008-02-26 15:59:20  host: atropos.tpi.pl

    ATM to grupa kapitałowa do której należy m.in. spółka mPay zajmująca się płatnościami mobilnymi

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-44-47.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.