Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Do 2019 roku 44,3 mln maszyn łączyć będzie się przez sieci komórkowe

Do 2019 roku 44,3 mln maszyn łączyć będzie się przez sieci komórkowe

LuiN 18 Sierpnia 2015 13:14

3 0

m2m communication Według Berg Insight, do 2019 roku na całym świecie będzie w branży detalicznej 44,3 mln maszyn łączących się ze sobą przez sieci komórkowe. Już na koniec 2014 roku było ich 23,1 mln.

Segment komunikujących się maszyn (M2M) dynamicznie rośnie i choć wciąż kojarzy się z filmami SF, coraz częściej mamy z nim do czynienia w życiu codziennym. Mowa tutaj m.in. o bankomatach, biletomatach czy terminalach płatniczych. Wszędzie tam, gdzie nie jest możliwe zastosowanie połączenia przewodowego lub Wi-Fi, w grę wchodzi jedynie łączność komórkowa.




Według szacunków Berg Insight, przy dotychczasowym 13,9% wzroście rocznym, do 2019 roku branżę detaliczną zasilać będzie 44,3 mln maszyn komunikujących się z innymi maszynami dzięki łączności komórkowej. Największy udział w tym segmencie mają aktualnie terminale płatnicze (POS), które stanowią 90% tego typu urządzeń. Zaś największej dynamiki wzrostu należy spodziewać się w przypadku parkomatów - spośród 17 mln będących obecnie w użyciu, 1,2 mln z nich jest już online.

Źródło tekstu: Berg Insight     
Źródło zdjęć: telefonica.de

Dodaj do:

Tagi: berg insight | m2m

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-154-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.