Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ditel się reklamuje

Ditel się reklamuje

WitekT 18 Marca 2005 10:59

0 0

Sukces zaczyna się od informacji - pod takim hasłem w połowie marca rozpoczęła się autobusowa kampania promocyjna TP Ditel informująca o książce telefonicznej tel. Kampanię promocyjną zorganizowała firma CAM Media.

Po największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Gdańsku oraz na Śląsku) będzie jeździło kilkadziesiąt autobusów z reklamą książki telefonicznej tel. Ogólnopolska kampania reklamowa potrwa kilka miesięcy i wspierana będzie przez reklamę na billboardach. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do reklamodawców i zachęcenie do zamieszczenia reklamy w książce telefonicznej tel. Kampania autobusowa ma za zadanie wesprzeć promocję nowej szaty graficznej wydawnictwa i utrwalić znajomości marki.




Na layoutcie przedstawiono na pierwszym planie książkę telefoniczną tel (w wersji drukowanej i na płycie CD), a w tle ludzi sukcesu.

W kampanii autobusowej, zrealizowanej przez CAM Media wykorzystano format typu Full Back - (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu) dobrze widoczna dla kierowców. Reklama w tym formacie pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów (kierowców, pasażerów, przechodniów). Reklama książki telefonicznej tel. to największa kampania w Polce realizowana w formacie typu Full Back.

Źródło tekstu: Wirtualne Media, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-51-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet