Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dialog: System paszportyzacji i biura napraw

Dialog: System paszportyzacji i biura napraw

sirmark 13 Lipca 2004 18:50

0 0

Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.

System Paszportyzacji i Biura Napraw to system informatyczny, który umożliwia ewidencję zasobów fizycznych (kanalizacja, kable, urządzenia) i logicznych (trakty teletransmisyjne, łącza abonenckie i dzierżawione), systematyzuje dane o sieci oraz usprawnia procesy jej zarządzania i eksploatacji. Pozwala dzięki temu na bardzo łatwe planowanie, rozbudowę i modernizację sieci Dialog. Wspomaga procesy technicznej obsługi Klientów przez obsługę elektronicznych obiegów zleceń oraz ewidencję danych dotyczących numerów telefonicznych i łączy dzierżawionych. Dodatkowo udostępnia i wymienia informacje z innymi systemami informatycznymi Spółki w zakresie ewidencjonowanych danych.




Najważniejsze korzyści dla Klientów to:
- skrócenie czasu obsługi,
- skrócenie czasu usuwania uszkodzeń,
- zwiększenie stopnia niezawodności sieci,
- zapewnienie rzetelnej informacji o możliwościach podłączenia i dostępności usług.

Źródło tekstu: Dialog     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.