DAJ CYNK

Dialog odświeża logo

LuiN

Wydarzenia

Dialog postanowił nieco odświeżyć swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu.

Dialog postanowił nieco odświeżyć swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu.

Spółka nie rezygnuje ze swoich dominujących barw - koloru pomarańczowego i granatu. Bumerangi zyskały bardziej nowoczesną, przestrzenną formę, a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej. Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku.

Odświeżone logo to jednak dopiero początek zmian. Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe, przygotowała także spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna, która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe, odzwierciedlać ma najważniejsze wartości firmy, tj.: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność - czytamy w komunikacie.

Dialog zakłada, że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 roku. Autorem nowej identyfikacji wizualnej marki jest wrocławska agencja Acztery.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dialog