Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dialog odświeża logo

Dialog odświeża logo

LuiN 25 Listopada 2010 15:32

0 0

dialog logo porownanieDialog postanowił nieco odświeżyć swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu.

Spółka nie rezygnuje ze swoich dominujących barw - koloru pomarańczowego i granatu. Bumerangi zyskały bardziej nowoczesną, przestrzenną formę, a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej. Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku.

Odświeżone logo to jednak dopiero początek zmian. Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe, przygotowała także spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna, która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe, odzwierciedlać ma najważniejsze wartości firmy, tj.: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność - czytamy w komunikacie.




Dialog zakłada, że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 roku. Autorem nowej identyfikacji wizualnej marki jest wrocławska agencja Acztery.

Źródło tekstu: Dialog     

Dodaj do:
w sumie: 11
  • 3

    1.  2010-11-25 15:37:48

    łał, podcieniowali bumerangi... Nigdy nie zrozumiem tego trendu (cieniowania, gradienty i inne) - logo musi dobrze wyglądać na szeregu różnych materiałów (o różnych właściwościach fizyczny), jak i w różnych rozmiarach... Bajeranckie cienie dobrze wyglądają na ekranie komputera...

  • 1

    3.  2010-11-25 15:48:31

    jak dla mnie wyglada teraz troche powazniej. a ze dodali cienie? czepianie sie. calosc wyglada lepiej. btw. cos wiadomo nt. tego co dalej z logiem ery? jakis czas temu robili przeciez konkurs i nagrody tez dali ;)

  • 1

    4.  2010-11-25 15:48:40

    @1 zgadzam się z Tobą. Odświeżenie owszem dobry pomysł, ale ten gradient nie jest dobrym pomysłem. Nie rozumiem też zniekształceń w "D" i "G". Dziwnie to wygląda, choć czcionka lepsza od poprzedniej.

  • 1

    5. ~ala  2010-11-25 15:50:37  host: 93-181-162-129.internetia.net.pl

    no w 3D sie zrobili :D

  • 1

    6.  2010-11-25 16:01:27

    Napis Dialog w obecnym wydaniu wygląda dużo lepiej niż mocno zniekształcony Kabel (poprzednie logo). Co zaś do cieniowania, to poszaleli, że hoho... ;-)

  • 0

    7.  2010-11-25 16:01:35

    Lepiej będzie jak Dialog przyłoży się do standardów obsługi klienta (infolinia + salony) oraz ogarnie realizowanie zleceń na przenoszenie numerów do własnej sieci oraz usług w ramach WLR.

  • 1

    8.  2010-11-25 16:07:44

    Logo zmienia sie co kilka lat w wiekszosci korporacji. Lepiej jednak, zeby zmienili oferte i zaczeli byc konkurencyjni dla netii

  • 1

    9. ~tomada  2010-11-25 18:20:11  host: 213-238-79-231.adsl.inetia.pl

    właśnie czy poza odświeżeniem loga Dialogu idą jeszcze jakieś zmiany w ofertach dla klientów. Ostatnio dość długo głośno było o Tepsie, związku choćby z obniżkami cen netu, pakietów Tv ( M, L) itd, a u nich poza ofertą studencką to więcej raczej nie słyszałem.

  • 0

    10.  2010-11-26 17:38:14

    konkurencyjny bywa dla netii... zalezy jakie produkty sa interesujace dla klienta... poza cieniowaniem nastapila duza zmiana na plus w postaci czcionki... poprzednia byla denna

  • 0

    11. ~barbos  2010-11-26 18:11:39  host: 92.63.32.68

    obecne logo Dialogu też mi się bardziej podoba. Ale rzeczywiście mogliby dać jeszcze jakieś nowe oferty promocyjne. Np.z opcją testowania usługi czy coś podobnego. Jak to ma, wspomniana wcześniej Tepsa ( z neo, TV), Era, ORange itd.

  • 0

    12. ~KaMa  2010-11-27 13:52:17  host: dynamic-78-8-1-249.ssp.dialog.net.pl

    Na ulotkach też mają to logo z cieniami i wygląda naprawdę spoko.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-131-189.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.