Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości David Beckham ambasadorem marki Samsung

David Beckham ambasadorem marki Samsung

Q! 4 Maja 2011 18:46

0 0

beckham sammy m Samsung poinformował, że nowym, globalnym ambasadorem jego marki będzie jeden z najbardziej znanych na świecie piłkarzy, David Beckham. Decyzja ta związana jest m.in. z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi, które odbędą się w 2012 roku.

David Beckham nie został wybrany przypadkowo. Poza rozpoznawalną w jego przypadku marką, dla Samsunga ważne było również to, że urodził się on w Londynie. I właśnie tam odbędą się kolejne Letnie Igrzyska Olimpijskie.

Umowa ze znanym piłkarzem, który grał m.in. takich klubach jak Manchester United czy Real Madryt, przewiduje pojawienie się jego wizerunku w wielu kampaniach reklamowych. Będą one częścią oficjalnych działań marketingowych zbliżających się Igrzysk Letnich.




Wizerunek Beckhama z pewnością nie pozostanie bez wpływu na popularność Samsunga na rynkach wschodnich. To właśnie tam piłkarz ma jednych z najbardziej wiernych fanów.

Najprawdopodobniej Beckham będzie nieodzowną wizytówką najnowszego smartfonu Samsunga, Galaxy S II. O wielkich nadziejach firmy względem tego modelu może świadczyć fakt, że w samej Korei Południowej, tylko w przedsprzedaży, smartfon ten znalazł ponad 200 tys. nabywców. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.

Zaangażowanie tak znanego piłkarza może świadczyć o tym, że Samsung liczy co najmniej na osiągnięcie takiego samego wyniku sprzedaży Galaxy S II jak jego poprzednik. Tylko do końca 2010 roku nabywców znalazło prawie 10 mln sztuk, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Phone Arena, wł     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 1

    1. ~  2011-05-04 20:16:37  host: z32-05.opera-mini.net

    A w Polsce ambasadorem marki Play jest Andrzej Sołtysik, a Ery Kuba Wojewodzki, Orange Otylia Jędrzejczak.

  • 2

    2. ~xxx  2011-05-04 20:21:26  host: public-gprs30104.centertel.pl

    mnie osłabia iż ktoś sądzi że jak w reklamie wystąpi jakis celebryta czy inny aktor to ja zaraz mam kisiel w majtkach i lecę kupic tą usługe lub towar no bo przecież on to mówił. żenada. proponuję atrakcyjniejsze produkty niż wydawanie kasy na nic - samo sie sprzeda jeśli oferta będzie dobra

  • 1

    3.  2011-05-04 20:26:29

    xxx (2) zgadza się, też tak uważam. O ile jeszcze taka forma promocji, jak ta z Beckhamem, czy Smolarkiem w Polsce moim zdaniem jest jeszcze do przełknięcia, to gdy widzę takich ludzi reklamujących leki, szampon do włosów czy olej silnikowy, to od razu tracę (przynajmniej częściowe) zaufanie co do producenta (i wartości) takiego produktu. W moim przypadku działa to wręcz w przeciwnym kierunku. Ale w końcu reklamy mają oddziaływać na "masy". ;-)

  • -1

    4.  2011-05-04 20:59:49

    DanielR: reklama ma działać na konkretny typ odbiorcy, nie na masy :) jeśli odrzuca Ciebie jakaś reklama, nie jesteś jej docelowym odbiorcą, proste.

  • 1

    5. ~xxx  2011-05-04 21:30:14  host: public-gprs124768.centertel.pl

    ale przyznasz DanielIR iż to dołujące że jest wiele osób na które to działa - inaczej nie robili by takich reklam - nie mających własnego rozumu i nie potrafiących wartościować ofert samodzielnie a wierzących doktorowi z klanu czy ksiedzu z plebanii itp. smutne i żenujące

  • 1

    6.  2011-05-04 21:55:55

    code (4), cóż można i tak to ująć... xxx (5), wiec właśnie ten "konkretny typ odbiorcy", stanowiący - niestety - większość społeczeństwa, jest wodą na młyn dla koncernów, tak to jest wręcz irytujące.

  • 0

    7.  2011-05-04 23:37:25

    Ciekawostka jest taka, ze o ile dobre pamietam to rok lub dwa lata temu Becks byl twarza Motorolli...

  • 0

    9. ~  2011-05-05 06:03:17  host: z20-05.opera-mini.net

    Najlepsze zdanie to ze Beckham nie zostal wybrany przypadkowo ;) zaskoczylo mníe to, bo myslalem, ze wlasnie to byl przypadek. Ciemny lud to kupi / Adamiak Adam

  • 0

    10.  2011-05-05 11:07:25

    Podziwiałem Samsunga za jego skromność i uniwersalność i brak pretensjonalności ( w przeciwieństwie do Apple,Nokia). Skupiał się aby dotrzeć do wszystkich segmentów rynku high-end i średniej półki. Teraz pojawienie się celebryty, którego wynagrodzenie będzie wliczone w cenę telefonów zepsuło ten wizerunek. Szkoda

  • 1

    11. ~xxx  2011-05-05 13:47:50  host: public-gprs179001.centertel.pl

    proponuję bojkot produktów, których producenci poprzez akceptację żenujących reklam, probują zrobić z klienta idiotę. osobiscie robie tak dłuższy czas i innym tez proponuję - może gdyby tego typu reklamy przestały przynosić skutek to przestali by nas nimi karmić. jestem zdania ze dobry produkt sam sie sprzeda i wystarczy tylko akcja informacyjna że takowy produkt jest. nie potrzebuję sepleniącego banderasa, de vito, hamiltona pseudo lekarzy i innych aktorów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-126-144.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.