Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Darmowy weekend w POP - 3-4. września

Darmowy weekend w POP - 3-4. września

WitekT 29 Sierpnia 2005 12:33

0 0

W sieci Idea w dniach 3-4. września dostępna jest specjalna promocja Ekstra Darmowy Weekend w ofercie bezabonamentowej Idea POP.

Aby skorzystać z tej specjalnej promocji w taryfie Nowy POP wystarczy:
kupić doładowanie Idea POP o wartości 50 zł (karta zdrapka lub wydruk z terminala płatniczego, który znaleźć można w każdym punkcie sprzedaży sieci Idea oraz wielu innych często odwiedzanych miejscach takich jak kioski, stacje benzynowe, hipermarkety, itp.),
w dniach 29. sierpnia - 2. września doładować konto wysyłając 14-cyfrowy kod doładowujący z karty lub wydruku z terminala pod numer 1122 (koszt standardowego SMSa).

Uwaga! Nie należy doładowywać konta swojego telefonu pod *111. Promocja dotyczy tylko doładowania o wartości 50 zł i zadziała tylko wtedy, gdy kod doładowujący zostanie wysłany pod numer 1122!

Darmowy Weekend w Idea POP rozpoczyna się w sobotę 3. września o godzinie 00:00 i kończy w niedzielę 4. września o godzinie 24:00.




Kwotę 50 zł, którą użytkownik Idea POP doładował konto wykorzystuje dowolnie - na rozmowy i SMSy - a całkowicie darmowy weekend (3-4. września) otrzymuje dodatkowo!

W okresie darmowego weekendu uczestnik tej promocji rozmawia w sieci Idea zupełnie za darmo, nawet wtedy, jeżeli wcześniej zdążył już wykorzystać środki z konta.

Opłaty za SMSy oraz pozostałe usługi dostępne w taryfie Nowy POP pozostają bez zmian.

Z promocji Darmowych Weekendów może skorzystać każdy kto jest użytkownikiem oferty Nowy POP lub w najbliższych dniach (29. sierpnia - 2. września) zakupi zestaw startowy lub zestaw z telefonem. Każdy użytkownik poprzednich planów taryfowych POP może skorzystać z opisanego powyżej sposobu doładowania i w ten sposób zostanie automatycznie przeniesiony do Nowego POPa i wówczas będzie mógł skorzystać z Darmowych Weekendów.

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~gest wacława  2005-08-29 12:44:03  host: dpu241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kolejna odsłona tej samej żenady. Nie wiem czemu najgorszy prepaid, zamiast uatrakcyjnić stawki, organizuje takie ściemnione promocje. W ten sposób taktaka nigdy nie doścignie

  • 0

    2. ~pitus  2005-08-29 13:13:01  host: 177.nat.ino.tvknet.pl

    cholera czy idea JUZ NIE UMIE NIC WYMYSLEC I ONI CHCA MIEC JESZCZE WIECEJ KLIENTOW TO JUZ LEPSZA PROPOZYCJA JEST JEDNA IDEA NA KARTE

  • 0

    3. ~mp3player  2005-08-29 13:16:08  host: dpo54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pitus, idea ne chce więcej klientów :) Przyjdze Orange i on bedzie o klientów walczył, szkoda tylko, ze teraz tak olewają użytkowników.

  • 0

    4. ~Hmmm........  2005-08-29 13:26:56  host: slowiki.one.pl

    ZAZDROSNI CZy JAk..........ehhhh

  • 0

    5. ~krulik  2005-08-30 10:33:48  host: dqe155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to troszke dziwne że dopiero po zmianie marki ktos się tam wreszcie weźmie do roboty mnie taka postawa nie przekonuje do tego by zaufać tej firmie bo a nóż stwierdzaże czekają na inne zbawienie i będę zmuszony przepłacać za ich usługi przez kilka miesięcy

  • 0

    6. ~kapuoiro  2005-08-30 13:16:18  host: dpt8.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taka postawa jest nie fair wobec klientów, zmuszać ich z pełną swiadomością do gorszych usług. Cyniczne to i bezduszne, nizebyt to dobrze rokuje na przyszłość. No bo skoro teraz Orange zmusza Idee do takich działań to potem wcale nie musi być lepiej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-249-55.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.