Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Darmowy starter od Virgin Mobile i 17 GB Internetu

Darmowy starter od Virgin Mobile i 17 GB Internetu

orson_dzi 3 Listopada 2016 11:45

10 2

Od 2 listopada w Virgin Mobile można zamówić darmowy starter. W ramach promocji, klienci otrzymają 5 złotych na start, a po doładowaniu konta kwotą minimum 25 złotych, dodatkowe 10 GB mobilnego Internetu w prezencie.



Darmowy starter można zamówić na stronie virginmobile.pl. Nowa karta SIM zostanie dostarczona przez bezpłatnego kuriera, który przyjedzie pod wskazany adres i dokona weryfikacji danych klienta, podanych w formularzu podczas zamawiania startera. Tym samym, za jednym razem zakończy proces obowiązkowej rejestracji numeru. Po kilku godzinach będzie można wykonywać i odbierać połączenia.




Dodatkowo, po doładowaniu karty kwotą minimum 25 zł automatycznie zostanie aktywowany bonus 10 GB transferu danych. Skumulowane na koncie 30 złotych można przeznaczyć np. na aktywowanie pakietu #BEZLIMITU, który w połączeniu z dodatkowymi 3 GB (aktywowaną kodem *222*333#) będzie oznaczał możliwość korzystania z 17 GB Internetu. Transfer danych w aplikacjach Facebook, Messenger, Twitter, ask.fm, GG, jak zawsze w pakietach 3w1 jest darmowy.

Promocja łączy się z możliwością skorzystania z bonusu za zarejestrowanie numeru. Po otrzymaniu wiadomości SMS z potwierdzeniem rejestracji, wystarczy wpisać kod *222*50# i przez dwa miesiące połowa wartości pakietów #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER będzie zwracana na saldo konta.

Źródło tekstu: Virgin Mobile     

Dodaj do:

Tagi: darmowy starter | virgin mobile

w sumie: 23
  • 0

    4.  2016-11-03 12:12:40

    Ładnie by zabrzmiało, gdyby powiedzieć że chcą tę ofertę przygotować jak najlepiej i dlatego pośpiech nie jest wskazany. BTW czy Virgin zdobył już ten zapowiadany milion abonentów?

  • 0

    5. ~drag  2016-11-03 12:32:07  host: 178-36-198-98.adsl.inetia.pl

    Czemu niema darmowego WhatsApp czy Skype?

  • 1

    6. ~Paweł  2016-11-03 12:50:27  host: 87-206-171-33.dynamic.chello.pl

    @ 5

    Bo z tego już nikt nie korzysta .

  • -1

    7.  2016-11-03 12:59:27

    @3 potwierdzam tą kupę. A konsul na infolinii nie czuł w ogóle problemu i trzeba było wykład zrealizować infolinii żeby zakumał, a nie czytał mi jak katarynka swoje "gotowce" nie związane z przedstawionym problemem.
    Problem objawia się tym, że chcąc zarejestrować nowy numer (który nie zdążył był uruchomiony zanim weszła głupkowata ustawa) z poziomu założonego konta, do zarządzania numerem przez www operatora (które to konto uruchomiliśmy sobie na innym już działającym numerze, aktywowanym przed wejściem ustawy) i wygenerowanie do niego formularza jest niewykonalne.
    Po pierwsze: nieaktywnej karty, w wyniku ustawy, nie da się obecnie dodać jako drugi numer do istniejącego już konta, bo trzeba weryfikować go przychodzącym sms z hasłem jednorazowym aby wskoczył w ogóle na naszą listę numerów. Simka nie przyjmuje żadnych sms, także tych od operatora (co jest już kompletną głupotą i szczytem przesady blokady). Skoro nie można dodać numeru do konta, bo nie możemy dla niego odebrać sms (sugerowałem im, że skoro ubili sms weryfikacyjne to niechże się to weryfikuje PIN-em, PUK-iem z ramki świeżej sim-ki) z hasłem, to nie mamy możliwości dodania go do formularza dostępnego z poziomu konta virgin, którym to formularzem chce się zarejestrować za jednym rozdaniem 2 i więcej simek. Starą uruchomioną simkę przed ustawą, i taką którą zapakowaliśmy do telefonu tydzień temu (i widzi tylko sieć, a wszystko ma zablokowane, nawet krótkie kody nie działają żeby sobie np potwierdzić nr tel. przyporządkowany do tej simki). Starą, aktywną kartę zarejestrujemy bez problemu formularzem (a potem udamy się do punktu wskazanego czy poczekamy na kuriera), ale nowej nieaktywowanej simki nie zarejestrujemy w ten sposób, bo jak widać mega tęgie głowy pracowały na tym wypasionym narzędziem-formularzem rejestracyjnym www.

  • 0

    8. ~drag  2016-11-03 13:22:30  host: 178-36-198-98.adsl.inetia.pl

    @6

    Mów za siebie.

  • 0

    9. ~abc  2016-11-03 13:43:14  host: 212.160.172.85

    @1: a po co abonament? w przypadku VM nie potrzeba - prosta, klarowna oferta, pakiety same się odnawiają, są przypomnienia o doładowaniach. A faktury można też mieć, jeśli ktoś potrzebuje. Im mniej 'papierków' tym lepiej!

  • 1

    10. ~tomek  2016-11-03 14:14:58  host: 178235016132.gliwice.vectranet.pl

    ile czasu trwa dodzwonienie sie do bok vm ? ma ktos jakies doswiadczenia ?

  • 0

    11. ~abonamenciarz  2016-11-03 14:29:01  host: 178.213.88.73

    @9: poprzednia oferta VN z telefonem dawała szansę zakupu fajnych telefonów w niskich ratach

  • -1

    12.  2016-11-03 14:41:14

    @9 a choćby po to że przy wyjazdach zagranicznych pakiet jest nieprzydatny. Wyjeżdżasz na 2 tygodnie, korzystasz z salda za granicą i 2 tygodnie w kraju z pakietu. Nie mówiąc o potencjalnych problemach z doładowaniem telefonu za granicą.

  • 0

    13. ~~  2016-11-03 14:54:02  host: djk250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10 Mi odebrali w kilka sekund.

  • 0

    14.  2016-11-03 15:05:40

    Bez sens... jeżeli mam numer zarejestrowany nie mogę pominąć rejestracji z kurierem. Ech... kompletnie nie przemyślane: (

  • 0

    15. ~maciek  2016-11-03 16:25:27  host: 217-67-205-170.itsa.net.pl

    Z tego co VM komunikowało to rejestracja idzie im całkiem dobrze. jak widać to wielka czwórka w jeden kwartał oddała 2 mln kart sztucznie utrzymywanych w bazie.

  • 0

    16. ~hardistkoflecistkapianistka  2016-11-03 17:42:13  host: 188.146.88.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Grazyna dawaj te obiecane abonamenty bo siec blednie niczym babka pogrzebowa krora reklamuje siec.

  • 0

    17.  2016-11-03 17:58:34

    Nie wiem co by musieli dać w abo, żeby ktoś to kupił już teraz pre-paid jest atrakcyjny.

  • 0

    18. ~Marek  2016-11-03 18:07:13  host: dhcp46-187-214-202.eaw.com.pl

    Ogólnie zawsze co proponuje VM jest na plus. Trzeba powiedzieć, że jest to jedyna sieć nie posiadająca swojej infrastruktury , której oferta jest interesująca na obecną chwile i nie jest siecią widmo jak inne...którym też życzę powodzenia

  • 0

    19.  2016-11-03 18:18:04

    @17 Jak to co? Po prostu tanie smartfony.

  • 0

    20. ~abas  2016-11-03 18:57:03  host: 91a196b50c127.greendata.pl

    @6 za to pewnie wszyscy używają ask.fm, GG

  • 0

    21. ~pabloki  2016-11-03 19:30:13  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    a faktycznie coś prezeska virgina mówiła o abonamentach ale chyba słuch o nich zaginął/

  • 0

    22.  2016-11-03 19:58:16

    Przejrzałem na ich stronie wszystkie dostępne numery, jest ich sporo ale naprawdę łatwego nie znalazłem- pozostanę przy tym który mam. Może po 2 lutym coś fajnego się zwolni.hmm.

  • 0

    23.  2016-11-03 22:24:44

    Abonamenty wejdą na święta, czyli teoretycznie za jakieś 2-3 tygodnie. W tej chwili nie miałoby to sensu. Trzeba by za chwilę modyfikować ofertę pod konkurencję.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-159-27.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.