Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Darmowe żelki od Dialogu szkodliwe dla dzieci

Darmowe żelki od Dialogu szkodliwe dla dzieci

LuiN 13 Lipca 2011 11:58

0 0

tok fm zelki dialogDialog rozdaje na festynach reklamowe żelki-rybki. Z pozoru pozytywna akcja, przestaje taką być po przeczytaniu opisu na paczce: Spożycie może mieć niekorzystny wpływ na aktywność i skupienie dzieci - ostrzega radio TOKFM.

Napis, który trafił na opakowania obowiązuje od ubiegłego roku i zgodnie z prawem unijnym ostrzega przed szkodliwymi barwnikami - a tych w składzie nie zabrakło. Odkąd wszedł obowiązek umieszczania napisów z ostrzeżeniem, większość producentów zrezygnowała ze szkodliwych barwników.




Nasze żelki posiadają syntetyczne barwniki, bo zależało nam na ich intensywnej barwie naszych gadżetów. Nasze hostessy starają się jednak rozdawać słodycze dzieciom pod obecność rodziców. Poza tym w opakowaniach jest ich zaledwie kilka. - tłumaczy rzeczniczka firmy Marta Pietranik-Pacuła.

Źródło tekstu: TOKFM     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1.  2011-07-13 12:10:14

    Ja tam jem i żyje zawsze jakąś aferę zrobią aby tylko w mediach huczało.

  • 0

    3. ~  2011-07-13 12:19:21  host: chaos.tpnet.pl

    "Dziennikarze" walczą z wrednymi kapitalistami. A co do ostrzeżeń - niedługo jak w USA będą na żyletkach "uwaga ostre" albo na kubku z herbatą "uwaga gorące".

  • 0

    4. ~@3  2011-07-13 12:35:50  host: 84-10-17-89.dynamic.chello.pl

    "Uwaga gorące" na kubku z kawą/herbatą mają już od dawna.

  • 0

    5. ~  2011-07-13 12:54:32  host: z32-16.opera-mini.net

    Mi kiedyś pracownicy Play oferowali draże jako poczęstunek do herbaty. Cóż, jaka sieć taka oferta... Ha ha ha... W Orange dali kubek. :)

  • 0

    6. ~  2011-07-13 13:00:04  host: z12-02.opera-mini.net

    mi w Play dawali dawali fante 0,5 L nie dość że się napiłem to jeszcze 2 zł na konto mi wpadło.mi w Play dawali dawali fante 0,5 L nie dość że się napiłem to jeszcze 2 zł na konto mi wpadło.

  • 1

    7.  2011-07-13 13:34:23

    Jaki ten news ma związek z telekomunikacją? Sezon ogórkowy w pełni i nie ma o czym pisać?

  • 1

    8.  2011-07-13 13:35:14

    Naprawdę przerażające.

  • 0

    9.  2011-07-13 14:07:55

    Może pani rzeczniczka dla zwiększenia wiarygodności wypowiedzi, wciągnie przed kamerami ze 3 opakowania. Przecież żelków ze szkodliwym barwnikiem jest tam zaledwie kilka. Chętnie obejrzymy, nareszcie coś niebanalnego.

  • 1

    10. ~  2011-07-13 16:02:05  host: z33-01.opera-mini.net

    Niech oni napiszą że dzieci piją wódkę a nie jakieś tam żelki

  • 0

    11. ~Ktuś  2011-07-13 16:32:25  host: 212.160.172.70

    @3 To trochę inna sytuacja, tutaj nie chodzi o rzecz oczywistą jak ostrość żyletki, tylko o chemię której obecność taka oczywista nie jest. Szczególnie szkodliwe barwniki w żywności.

  • 1

    12. ~Drogie dzieci!  2011-07-13 17:00:40  host: 89-77-145-214.dynamic.chello.pl

    A teraz rączka w górę tego, który czyta skład surowcowy spożywanej żywności...

  • 1

    13. ~  2011-07-13 22:33:35  host: 77-255-66-184.adsl.inetia.pl

    najpierw afera z fonkami teraz te żelki...

  • 0

    14. ~  2011-07-15 06:37:55  host: 212.160.172.70

    Na wielu produktach jest taki napis.

  • 1

    15. ~xyz  2011-07-15 12:01:33  host: apn-77-114-241-10.dynamic.gprs.plus.pl

    SPoro dzieci ma ADHD więc takie żelki to wręcz jak lekarstwo skoro zmniejsza aktywność:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.