Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Darmowe SMS-y dla nowych klientów Orange Twój Mix

Darmowe SMS-y dla nowych klientów Orange Twój Mix

WitekT 6 Lutego 2007 15:49

0 0

5. lutego Orange wprowadził w ofercie Twój Mix usługę Darmowe SMS-owanie.

Z usługi mogą skorzystać wszyscy nowi klienci, którzy podpiszą umowę na co najmniej 24 miesiące. W ramach promocji, co miesiąc klient dostanie dodatkową kwotę do wykorzystania na kontakty w Orange - nawet przez 9 miesięcy. Ilość SMS-ów oraz długość okresu, na jaki je otrzyma zależą od wysokości wybranej kwoty zobowiązania.




Kwota comiesięcznego zobowiązania w Twoim Mixie

Ilość bezpłatnych SMS-ów w okresie promocyjnym

Długość okresu promocyjnego

25 zł

375

3 miesiące

50 zł

1500

6 miesięcy

75 zł

3375

9 miesięcy


Darmowe SMS-y można wymieniać na MMS-y w Orange oraz na minuty w Orange i na numery stacjonarne.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~Radek  2007-02-06 15:52:40  host: 62.29.133.86

    Wszystko fajne tylko ,gdyby nie ten okres promocyjny ...3m-ce ,6 m-cy...:-(

  • 0

    2. ~vinci  2007-02-06 15:57:07  host: ewp209.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedy w końcu cos będzie dla ofert abonamentowych ? Orange postaraj się troche...

  • 0

    3. ~  2007-02-06 16:07:29  host: acmo75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak to przemnoże przez koszt smsa jeden grosz to wychodzi 3.75 w najmniejszym zobowiązaniu niech się orange pocałuje z taką ofertą. Najlepsze są rozmowy po 80 groszy :D:D:D

  • 0

    4.  2007-02-06 16:15:08

    fajnie. Ale o obecnych klientach to juz zapominaja...

  • 0

    5. ~  2007-02-06 16:17:14  host: acmo75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. Tak jest wszedzie SS darmowe rozmowy też zrobił tylko dla nowych klientów przykladów można by mnożyć i mnożyć.

  • 0

    6.  2007-02-06 16:32:33

    ...czy zauważyliście ostatnio "wzmożoną aktywność" Orange? coś tam próbują zmieniać, kombinować (np. Orange GO) - są to nadal markowane ruchy choć w dobrym kierunku; wskazują one na pewną obawę pomarańczy co do sytuacji na rynku (czyżby bali się PleyaPlay`a czy jak tam to cholerstwo napisać) ;)

  • 0

    7. ~  2007-02-06 16:45:58  host: acmo75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WitekT nowa promocja w heayh sms ryczałt powraca dawaj newsa :) :P

  • 0

    8. ~  2007-02-06 16:59:05  host: p07-06.opera-mini.net

    Nie ma to jak Orange GO. W jakim abonamencie na "dzien dobry" jest minuta po 20gr , sms po 5gr , mms po 13gr? O doladowaniu 150'180 nawet nie wspominajac - minutka do wszystkich sieci po 66gr , w sieci i na stacjonarne po 17gr. I na bezabonamentowym , pelnym luzie. Po prostu 10 punktow dla Orange , genialna oferta. A gorzej raczej nie bedzie.

  • 0

    9. ~Stefan  2007-02-06 17:19:56  host: p04-03.opera-mini.net

    Genialna oferta? Tak-Tak i Heyah przeskakuja Orange GO o lata swietlne.

  • 0

    10. ~mirss  2007-02-06 17:35:27  host: ip-83-2-86-64.static.xcore.pl

    jedna wielka lipa tyle otej ofercie nech wprowadzą pakiety tanich minut tak jak w fan

  • 0

    11.  2007-02-06 17:47:13

    oferta nie najgorsza...

  • 0

    12. ~Zico  2007-02-06 18:32:03  host: 213.158.194.228

    Oferty orange bylyby dobre gdyby dotyczyly wszystkich sieci. Tymczasem z uporem maniaka promuja kolejna oferte z serii: "orange i stacjonarne". DZIADOSTWO!!!

  • 0

    13.  2007-02-07 12:20:52

    nic nie pobije Ery Fun, czyli mixa erowego.Tam jest najtaniej, i przynajmniej są teleofny w cenach dla ludzi osiągalnych, bo to co daje oranga to chyba dla multimilionerów.

  • 0

    14. ~zb  2007-02-07 12:25:00  host: dpm180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe, moze nie multi, ale milionerów na pewno.

  • 0

    15. ~aLICJA  2007-02-13 15:37:33  host: bzy66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do tego slow boze jest i jak ktos niema Duch aSwietego to neich sie psotara aby go miec wsercu bo bez Ducha Swietego bez Ruah hakodesh daleko niezajedziemy szlaom ala

  • 0

    16. ~ja  2007-02-26 10:09:15  host: bhl13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda ze fajne telefony z kamerą itp. są za 1zł ale z bonamentem 50zł 75zł

  • 0

    17. ~ktos  2007-02-26 10:11:26  host: bhl13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy wreszcie Orange udostępni wypasione telefony za 1zl i-co miesiąc nie 75 lub 50 tylko 25

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-110-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.