Cyfrowy Polsat, który pod koniec czerwca rozpoczął świadczenie usług MVNO, nie spodziewa się pozyskania do końca roku 1 mln klientów, która to liczba miałaby spowodować, że projekt ten będzie miał pozytywną EBITDA.
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu poinformował, że spółka zakłada stopniowe pozyskiwanie klientów telefonii mobilnej. Wystartowaliśmy tylko z ofertą pre-paidową bez żadnej reklamy. We wrześniu planujemy start post-paidu i start kampanii reklamowej. Zakładamy stopniowe pozyskiwanie klientów - powiedział. Na pytanie PAP kiedy Cyfrowy Polsat zdobędzie 1 mln klientów prezes odpowiedział: Nie należy się tego spodziewać w tym roku.
Cyfrowy Polsat uruchomił usługę telefonii komórkowej w oparciu o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej. Spółka zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjn i będzie działać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku i umowy interconnectowe. Cyfrowy Polsat posiada również własny system billingowy i CRM.
Więcej o ofercie Cyfrowego Polsatu pisaliśmy w tej wiadomości.
Źródło tekstu: PAP