Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Comarch dostarczy Polkomtelowi część systemu billingowego

Comarch dostarczy Polkomtelowi część systemu billingowego

WitekT 8 Maja 2006 22:24

0 0

Comarch podpisał kontrakt Polkomtelem na wdrożenie systemu rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich Comarch InterPartner Billing.

We wnikliwym postępowaniu przetargowym wzięła udział cała światowa czołówka producentów systemów billingowych. Procedura obejmowała między innymi wdrożenie pilotażowe, wizyty referencyjne oraz warsztaty merytoryczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyznania nam kontraktu, ponieważ polski rynek telekomunikacyjny jest dla nas szczególnie ważny. Dobrą jakość naszych rozwiązań potwierdziliśmy na rynku międzynarodowym, gdzie nasze systemy mają ugruntowaną pozycję – mówi prof. Janusz Filipiak, prezes firmy Comarch.




Systemy rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich, obok tradycyjnych systemów billingowych są podstawowym narzędziem operatorów telekomunikacyjnych. System Comarch InterPartner Billing oprócz tradycyjnych rozliczeń między operatorskich może wspierać rozliczenia z dostawcami usług. Produkcyjne uruchomienie Fazy I wdrożenia przewidziane jest do końca bieżącego roku, zaś zakończenie całości projektu planowane jest w maju 2007 roku.

Źródło tekstu: Comarch     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-107-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.