DAJ CYNK

Co zastąpi Wyspy Heyah?

WitekT

Wydarzenia

Wyspy Heyah znikną z krajobrazu centrów handlowych we wszystkich 60 miastach. Firma Mix Electronics, która w imieniu PTC prowadziła ponad 100 wysp, przestanie to robić z końcem stycznia przyszłego roku.

Wyspy Heyah znikną z krajobrazu centrów handlowych we wszystkich 60 miastach. Firma Mix Electronics, która w imieniu PTC prowadziła ponad 100 wysp, przestanie to robić z końcem stycznia przyszłego roku.

Według naszych informacji, Wyspy Heyah kosztowały PTC rocznie około 7 mln zł. Ich likwidacja nie jest związana z nadchodzącym rebrandingiem, który - wydaje się - nie będzie dotyczył Heyah, a raczej z oszczędnościami i poszukiwaniem nowych, efektywnych i - do czego Heyah już nas przyzwyczaiła - efektownych kanałów dotarcia do klienta.

Heyah obecnie jest silną, bardzo dobrze rozpoznawalną marką, odnotowującą m.in. najwyższe wskaźniki satysfakcji Klienta.W fazie wprowadzania marki Heyah na rynek potrzebne były punkty bezpośredniego kontaktu dla klientów przyzwyczajonych do tradycyjnych form sprzedaży i obsługi. Obecnie nie ma już powodu, by kontynuować projekt, który zgodnie z założeniami był elementem programu budowania wizerunku i pozycji marki. Dzisiaj Heyah jest dostępna "na wyciagnięcie ręki" w dziesiątkach tysięcy punktów handlowych na terenie całego kraju. Użytkownicy Heyah to głównie osoby, dla których Internet jest narzędziem komunikacji, pozyskiwania informacji oraz miejscem dokonywania zakupów. Jak wynika z naszych badań użytkownicy Heyah nie potrzebują już bezpośredniego kontaktu, gdyż telefoniczne biuro obsługi i strona internetowa Heyah w pełni zaspakajają ich potrzeby informacyjne - powiedział Wojciech Kliniewski, który w PTC odpowiada za markę Heyah.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł