DAJ CYNK

Co się najlepiej sprzedawało w 2006 roku w sieci Blue Medii

WitekT

Wydarzenia

60% telefonów kupionych w 2006 roku przez Partnerów współpracujących z Blue Media (punkty handlowe oferujące usługi telekomunikacyjne) w ramach projektu IS (Internetowy Sprzedawca) to telefony lidera rynku - Nokii.

60% telefonów kupionych w 2006 roku przez Partnerów współpracujących z Blue Media (punkty handlowe oferujące usługi telekomunikacyjne) w ramach projektu IS (Internetowy Sprzedawca) to telefony lidera rynku - Nokii.

Na drugim miejscu znalazły się produkty LG z 20% udziałem w sprzedaży. Kolejne miejsca należały do firm: Samsung, Motorola, Benq/Siemens i SonyEricsson, z łącznym wynikiem na poziomie 20%.

Najchętniej kupowanym modelem telefonu był aparat LG F3000. Przyczyniły się do tego trzy główne czynniki - interesujący design, bogate wyposażenie oraz bardzo atrakcyjna cena.

Pełna dziesiątka przedstawia się następująco:
1. LG F3000,
2. Nokia 6020,
3. Nokia 6030,
4. Nokia N80,
5. Nokia 6070,
6. Samsung SGH-X640,
7. SonyEricsson K310i,
8. SonyEricsson K510i,
9. SonyEricsson K800i,
10. Nokia 2610.

Rok 2006 potwierdził wzrastającą tendencję do zakupu aparatów bez simlocka - sprzedawanych niezależnie od oferty konkretnego operatora, jak również bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży oryginalnych akcesoriów GSM, wśród których dominowały:
karty pamięci firmy Kingston, oferowane we wszelkich dostępnych formatach (Mini SD, micro SD, MMC Mobile, MMC Plus, SD). Niekwestionowani liderzy sprzedaży to - karty Micro SD 512MB i 1GB,
obudowy do aparatu Nokia 6230,
ładowarki samochodowe modele DC-4 i LCH-12 do aparatów Nokia,
kabel CA42 do transmisji danych między aparatami Nokia i komputerem.

Blue Media stworzyła sieć sprzedaży punktów handlowych oferujących szeroką gamę produktów i usług z zakresu branży GSM. Są to m.in.: elektroniczne doładowania GSM, aparaty telefoniczne, artykuły pre-paid, oryginalne akcesoria. Nowością jest wdrożony system sprzedaży ratalnej.

Spółka jest również wyłącznym dystrybutorem usług pierwszego wirtualnego operatora - mBank mobile, którego usługi z początkiem roku 2007 trafiły do sprzedaży także w sieci naziemnych punktów handlowych. Partnerzy współpracujący z Blue Media oferują zarówno doładowania Mobile, jak i zestawy startowe wirtualnego operatora. Usługi te są obecnie nieosiągalne w innych sieciach sprzedaży.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Blue Media