IRCenter ponownie sprawdził internetowe zwyczaje telewidzów. Korzystanie z kilku ekranów stało się powszechnym zachowaniem.
Multiscreening 2015 to trzecia już edycja badania realizowanego od 2013 roku. Celem projektu jest zbadanie, jak marki mogą skłaniać do działań osoby wykorzystujące różne ekrany i media cyfrowe. W ramach badania niezmiennie analizowane są zachowania wykonywane na drugim ekranie podczas korzystania z tradycyjnych odbiorników telewizyjnych.
Jak wynika z badania 63% Internautów zdarza się szukać informacji o markach i produktach widzianych na pierwszym ekranie i korzystają w tym celu z komputerów PC. Z pośród nich wyróżniają się zaawansowani użytkownicy mediów społecznościowych, którzy szukają marek na Facebooku, Youtube'ie i urządzeniach mobilnych.
Czynność | 2013 | 2014 | 2015 |
---|---|---|---|
komunikacja ze znajomymi | 1 | 2 | 1 |
przeglądanie serwisów społecznościowych | 2 | 1 | 2 |
granie | 5 | 3 | 3 |
szukanie informacji na temat treści z TV | 4 | 6 | 4 |
słuchanie muzyki | 6 | 5 | 5 |
kupowanie produktów prezentowanych w TV | 8 | 8 | 6 |
szukanie informacji o markach z TV | 3 | 4 | 6 |
komentowanie treści z TV | 7 | 7 | 7 |
Wszystkich głosujących: 238
Źródło tekstu: IRCenter
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?
Ślepy i głupi. To co się zmieści na ekranie lub nie zależy od rozdzielczości, nie przekątnej...