Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości City Game Heyah - zderzenie dwóch wymiarów

City Game Heyah - zderzenie dwóch wymiarów

LuiN 25 Maja 2012 16:45

0 0

Z okazji studenckiego święta Heyah przygotowała specjalną akcję City Game wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną. Finaliści spotkają się w świecie realnym 2. czerwca podczas warszawskich Ursynaliów.



heyah city game heyah city game heyah city game heyah city game

Zadania wykonywane przez najlepszych zawodników będą balansować na granicy rzeczywistości i świata wirtualnego - do ich wykonania niezbędne będzie skorzystanie z technologii augmented reality (AR).

Do udziału w grze można się zgłaszać do 28. maja do godziny 16.30. City Game Heyah stwarza możliwości wykazania się wiedzą ogólną i kreatywnością, a także zabawy z wyjątkową aplikacją działającą w technologii zwanej rozszerzoną rzeczywistością. Gra podzielona będzie na 2 etapy.




W trakcie pierwszego etapu zostanie wyłonionych dziesięciu liderów czteroosobowych drużyn. Każdy z nich otrzyma nagrodę telefon Samsung Ace. Aby mieć szansę zostać jednym z liderów, należy zainstalować na swoim smartfonie darmową aplikację Freeyah, pozwalającą na bezpłatne wykonywanie połączeń i wysyłanie wiadomości, a następnie odpowiedzieć na Facebooku na proste pytania.

Do osób, które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytania otwarte oddzwoni organizator za pośrednictwem aplikacji Freeyah. Należy zatem pilnować, aby cały czas być online. Zwycięzcy pierwszego etapu będą mogli zaangażować do gry trzyosobowe ekipy, którym będą przewodzić.

Wyłonione w ramach eliminacji drużyny staną do walki w terenie 2. czerwca na warszawskim Ursynowie. Zawodnicy będą wykonywać kolejne zadania korzystając ze smartfonów z zainstalowaną aplikacją stworzoną specjalnie na potrzeby gry. Będzie ona połączeniem technologii augmented reality z nawigacją GPS.

City Game Heyah daje możliwość przyjrzenia się starciu dwóch wymiarów - tego, co widzimy w świecie realnym, z tym, jak to interpretuje świat wirtualny. Uczestnicy gry miejskiej będą mieli za zadanie odszukać wszystkie punkty z zadaniami i wykonać je w otrzymanym smartfonie. Aby zakończyć misję, trzeba będzie wykonać wszystkie z zadań i wrócić na metę. Członkowie drużyny, która dokona tego jako pierwsza, otrzymają iPady.

Więcej szczegółów na temat gry miejskiej można znaleźć na tej stronie.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~bravo  2012-05-25 17:53:12  host: afhb126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawy pomysł. Każdy pomysł na dobrą zabawę, a przy okazji nagrody warty jest pochwalenia. A moze rywalizacja drużyn poszczególnych operatorów?

  • 0

    2. ~Rolnik z Ossy  2012-05-25 19:01:07  host: ip-78-30-123-151.free.aero2.net.pl

    Mam Ursusa, ciągnik nie do zatarcia.

  • 0

    3.  2012-05-25 23:50:03

    Zdaje się, że w Warszawie było już coś tego typu, ale to dobrze, że powielili pomysł z mobilną grą w czasie rzeczywistym bo to jest genialny pomysł! To jakby namiastka przyszłościowej wizji gier, nie tylko mobilnych.

  • 0

    4. ~oops  2012-05-28 10:33:19  host: user-109-243-92-35.play-internet.pl

    warszawskie urynalia? studenci po piwku lejący po bramach. ;)

  • 0

    5. ~  2012-06-02 22:49:15  host: ppp142060.ostnet.pl

    Konkurs się już zakończył, ale jest zdecydowanie wart pochwały. Heyah znowu udowadnia, że potrafi być bardzo kreatywną siecią i zaskakuje na 5+. Mam nadzieję, że na tym pomyśle się nie skończy!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-226-90.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.