Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Cięcia w Motoroli, cięcie Motoroli

Cięcia w Motoroli, cięcie Motoroli

Q! 25 Lutego 2009 08:11

0 0

Motorola sprzeda jedną ze swoich spółek-córek, Good Technology. Firma ta należała do Motoroli od listopada 2006 roku i oferowała rozwiązania w zakresie mobilnej poczty elektronicznej. Jej nabywcą została firma Visto, dotychczasowy konkurent.

Zakup Good Technology pozwoli Visto na uzupełnienie portfolio swojej oferty o rozwiązania przeznaczone dla rządu oraz korporacji. Wraz z nabyciem konkurenta, Visto będzie obecne ze swoimi rozwiązaniami w ponad 100 krajach, a jego usługi będą kompatybilne z ponad czterystoma różnymi modelami telefonów.




Również przedstawiciele Motoroli nie kryją zadowolenia z zawartego porozumienia. Twierdzą oni, że pozwoli to firmie na koncentrację na dostarczaniu najlepszych w swojej klasie aplikacji istotnych dla działalności wielu przedsiębiorstw.

Decyzja o sprzedaniu spółki-córki podyktowana jest decyzją o redukcji kosztów prowadzonej przez Motorolę działalności oraz uszczupleniu zakresu działania działu rozwiązań mobilnych firmy. Kwota transakcji nie została ujawniona.

Źródło tekstu: cellural-news, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2009-02-25 18:49:05

    Ciekawe kiedy poderżnięcie... Gardła :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-137-45.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.