DAJ CYNK

Chociaż graczy Pokemon Go jest o 79% mniej, tytuł nadal przynosi krocie

LuiN

Rozrywka

W Pokemon Go, jedną z najgłośniejszych tegorocznych aplikacji, gra już o 79% mniej osób niż w szczytowej formie tytułu. Pomimo tego, gra generuje ponad 28% przychodów całej branży.

W Pokemon Go, jedną z najgłośniejszych tegorocznych aplikacji, gra już o 79% mniej osób niż w szczytowej formie tytułu. Pomimo tego, gra generuje ponad 28% przychodów całej branży.

Początkowym boomie i rekordowym lipcu, baza aktywnych graczy Pokemon Go skurczyła się do 21% maksymalnych wartości, osiągniętych 15 lipca. Tytułowi nie pomagają dosyć rzadkie aktualizacje i brak istotnych rozwinięć formuły gry. Cieszyć może jedynie pozbycie się przez twórców botów i osób korzystających z aplikacji oszukujących GPS.

Chociaż graczy jest istotnie mniej, z szacunków Slice Intelligence wynika, że Pokemon Go w sierpniu i tak wygenerował aż 28,4% przychodów światowego rynku gier mobilnych. Przychody z Pokemon Go były tym samym przeszło sześciokrotnie większe niż z drugiej na liście gry Candy Crush Saga.

Zobacz: W lipcu w Pokemon Go grało 1,5 mln Polaków

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Slice Intelligence, wł