DAJ CYNK

Chińska firma odzieżowa oskarża Apple o kradzież znaku towarowego

msnet

Prawo, finanse, statystyki

Jeden rzut oka na logo firmy Kon i symbol App Store wystarczy, by stwierdzić, że są do siebie bardzo podobne.



Jeden rzut oka na logo firmy Kon i symbol App Store wystarczy, by stwierdzić, że są do siebie bardzo podobne.

Tego samego zdania jest chińska firma odzieżowa, która wprost stwierdziła, że Apple ukradł należący do nich znak towarowy. Kon domaga się od amerykańskiego giganta przeprosin i odpowiedniej zapłaty. Pozew w tej sprawie trafił do Sądu Ludowego w Pekinie i w ciągu kilku najbliższych tygodni powinien zostać wydany wyrok.

Apple w sierpniu zmienił logo swojego sklepu z aplikacjami, decydując się na trzy zaokrąglone pałeczki, ułożone w kształt trójkąta. Jeśli popatrzymy na zamieszczony powyżej obrazek, łatwo zauważymy, że logo firmy odzieżowej Kon jest bardzo podobne. Inny jest tylko kolor pałeczek, który u Chińczyków jest czarny, brakuje też zaokrągleń na końcach.

Producent iPhone'ów co jakiś czas wytacza ciężkie działa w ochronie swoich znaków towarowych. Czy tym razem otrzyma cios własną bronią?

Zobacz: Apple siłą próbuje odebrać domenę ap.pl

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Phone Radar, wł