Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Chello znosi limity transferu

Chello znosi limity transferu

WitekT 28 Lutego 2007 16:36

0 0

Od 1. marca UPC Polska znosi limity pobierania danych dla opcji chello classic i chello light. Oferta dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów. Do tej pory w pierwszej był limit o wielkości 50 GB, a w drugiej - 30 GB.



W tej chwili w ofercie operatora kablowego tylko jedna z pięciu opcji ma limit - chello easy - o wielkości 10 GB. To najniższa pod względem prędkości opcja - 512 kb/s.




Źródło tekstu: UPC, wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7. ~sebaa  2007-02-28 17:24:37  host: acma91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @5 - I prawidłowo. Tak powinno być. Precz ze wszelkim piractwem. I odpowiadam od razu na to co zaraz usłyszę, że ceny oprogramowania, filmów i muzyki są za wysokie. A czy jakimś prawem wam się to należy ?? Musicie mieć ?? To, że chce jeździć nowym Audi Q7 pozwala mi na obrabowanie banku, wzięcia takiego dziecka neo dla okupu ??

  • 0

    8. ~Marcel  2007-02-28 17:25:18  host: public-gprs7400.centertel.pl

    Ja mam internet radiowy w Orange z limitem 0,5 GB,co ja mam powiedziec???

  • 0

    9. ~sebaa  2007-02-28 17:25:50  host: acma91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chodziło o komentarz 6.

  • 0

    10. ~andrzejtp  2007-02-28 17:32:02  host: dpx137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    marcel teoretycznie masz limit ale w praktyce nie blokuja ci tego po przekroczeniu nio chyba ze w sieci bedzie bardzo ciasno ja tez mam w orange standard 0,5GB i zawsze przekraczam ale nigdy mi nie obcieli pasma

  • 0

    11. ~ptok  2007-02-28 17:34:17  host: chello089079026230.chello.pl

    Mam chello od maja ubiegłego roku. Do stycznia działało bez zarzutu. Ostatnio tragedia. Co ciekawe największe problemy mam z uploadem. Nie można wysłać poczty jeżeli jest w niej załącznik kilku MB. Teoretycznie prędkość wysyłania to 256 przy downloadzie 1,5 Mega. Ale praktycznie jest dużo niższa i nieregularna. Podczas wysyłania momentami spada do zera i po kilkunastu sekundach zrywa połączenie. I tak w kółko. Szlag mnie trafia. Uznali mi reklamację i dali jednorazową bonifikatę, ale wolałbym żeby dobrze działało. A propos limitów.Ja miałem do tej pory limit 30 GB, a wykorzystywalem moze 5 GB miesięcznie. Rzecz nie w limicie, tylko w jakości połączenia. To teraz jak małolaty zaczną ściągac bez opamiętania, to wszystko padnie chyba całkiem. Poza tym przestali być konkurencyjni cenowo. Niższe ceny tylko dla nowych klientów. Chyba w maju wrócę do tepsy, bo tam będe po roku przerwy znowu nowym klientem , więc wyjdzie taniej. Paranoja. Stały klient jest traktowany gorzej niz ten prosto z ulicy. Ale u naszych "łoperatoruf" to norma.

  • 0

    12. ~venro  2007-02-28 17:37:43  host: ekk122.internetdsl.tpnet.pl

    * 7 - sebaa Audi tez mozesz kupic kradzione za mniejsza cene :P Bardziej chodzi o to, ze latwo jest cos skopiowac do internetu i nikogo fizycznie nie krzywdzisz. To oczywiscie nie jest usprawiedliwienie...

  • 0

    13. ~pavel  2007-02-28 17:58:16  host: 213-238-76-113.adsl.inetia.pl

    @6: gdyby to policja miała decydowac o limitach a nie wolna konkurencja, to każdy dostał by po 100 mega. Wtedy ograniczyliby ściąganie nielicencjonowanych plików do minimum.

  • 0

    14. ~getITright  2007-02-28 17:58:46  host: chello087206213042.chello.pl

    no w końcu :D kolejna rzecz za którą można podziękować Pani Ani :) @ptok - "A propos limitów.Ja miałem do tej pory limit 30 GB, a wykorzystywalem moze 5 GB miesięcznie. Rzecz nie w limicie, tylko w jakości połączenia. " ja też, ale jednak dobrze że nie ma limitu, a co do jakości to fakt że to jet najważniejsze, mam nadzieje że UPC szybko coś z tym zrobi, bo generalnie to zgadzam sie że jakość połączenia spadła dramatycznie...

  • 0

    15. ~getITright  2007-02-28 18:11:58  host: chello087206213042.chello.pl

    @sebaa - a co ma ściąganie z internetu z "piractwem" piraci to kiedyś grasowali po morzach :D po pierwsze zabronione jest i powinno być rozpowszechnianie nie swoich treści w celach zarobkowych, a czy można dwóm prywatnym osdobom wymieniania się plikami między sobą, np. za pośrednictwem programów P2P ? To w takim razie bądźmy konsekwentni, jak jedna osoba ma jakiś film na VHS, powinna mieć zabronione pożyczanie go komukolwiek pod groźbą więzienia, a za nagranie filmu z TV karaz do 10 lat więzenia, jak ktoś ma płytyę CD z muzyką, nie może jej pożyczać nikomu pod groźbą więzienia, w końcu równość musi być. Już pomijając to, to jak komuś ukradniesz audi Q7 TO TEN KTOŚ FIZYCZNIE TRACI TEN SAMOCHÓD, natomiast jak od kogoś sobie przegrasz jakiś plik, gre, czy utwór muzyczny (nie ukradniesz, bo on ci to dobrowolnie udostępnia) TO OSOBA OD KTÓREJ PRZEGRAŁEŚ FIZYCZNIE NICZEGO NIE TRACI, owszem można DOMNIEMYWAĆ że producent tej gry czy utworu muzycznego nie zyskał (nie STRACIŁ, tylko nie zyskał, bo stracić można tylko coś co się miało, a nie coś co się potencjalnie być może by miało) ale to są dosyć ryzykowne domniemywania, bo w Polsce gdzie ludzie zarabiają średnio ponad 1000zł raczej niewielu ludzi wyda 800zł na jeden program, albo 70zł na płytę z paroma utworami, więc może 5% tych co nielegalnie ściągają muzykę z netu by faktycznie kupiło tą muzykę w sklepie, więc właściwie to kradną producenci, ustanawiając takie ceny, w USA ludzie zarabiają po kilka-kilkanaście tys. zł w przeliczeniu a płyty u nich nie są droższe, tylko... TAŃSZE ! więc kto tu jest złodziejem co ?

  • 0

    16.  2007-02-28 18:43:03

    Brawo UPC! Przypuszczalem taki ktok ale ze tak szybko to juz nie:)

  • 0

    17.  2007-02-28 18:43:20

    krok nie ktok :P

  • 0

    18. ~sebaa  2007-02-28 19:39:20  host: acma91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @venro , @getITright - To była metafora w stosunku do piractwa. Chyba wiecie co znaczy to słowo. ;) I czy ja napisałem coś o kradzionym samochodzie, kradzieży samochodu ?? Chodziło o to, że w tej chwili gadacie tak jakby się wam należał ten plik. Co z tego, że u nas kosztuje np 500 zł, a ktoś zarabia 1000 zł ?? Masz obowiązek to mieć ?? Jeśli tak, to trudno. Albo się zapożycz i kup ten plik, albo wyjedz na ten kochany zachód, gdzie wszystko jest takie utopijne, a pracodawca ci dopłaca $$ jeśli raczysz od niego brać tą wysoką pensje. I o to chodziło mi z samochodem za kilkaset tysięcy złotych. Jeśli mnie stać na niego, to go kupuje. Jeśli nie, to nie. A nie upoważnia mnie cena tego samochodu do okradzenia np banku pod głupim wytłumaczeniem, że gdzieś ten samochód w porównaniu do zarobków jest tańszy. Ja jestem za bezwzględnym ściganiem piractwa. Nie po to ktoś na to pracuje, żeby później jakiś smarkacz który dostał neo na komunie to ściągał. I tak, w myśl prawa wszelkie robienie kopi plików (chodzi o nagrywanie TV) jest nielegalne. Są tam jakieś różnice pomiędzy formatem cyfrowym, a analogowym. I nie ja układałem takie przepisy, ale w myśl prawa trzeba je egzekwować. A odnośnie P2P. Ktoś Ci zabrania mieć ten program ?? A czy posiadanie noża w szufladzie jest równoznaczne z zabójstwem przy pomocy tego noża ?? Pozdrawiam i życze przeczytania tej opinii z 3 razy, to może zrozumiecie o co chodzi.

  • 0

    19. ~camel  2007-02-28 19:45:11  host: chello087207109126.chello.pl

    Witku, odwrotnie;) W classiku bylo 50 a w lighcie 30;)

  • 0

    20. ~Aster  2007-02-28 20:10:55  host: 16-tar-6.acn.waw.pl

    I bardzo dobrze, wreszcie zaczyna być normalnie.

  • 0

    21.  2007-02-28 20:21:16

    camel: fixed - dzięki! :)

  • 0

    22. ~ptok  2007-02-28 20:52:29  host: chello089079026230.chello.pl

    kilobit/sec (kilobyte/sec) Download speed: 902.94 (112.86) 56% Upload speed: 32.38 (4.04) 13% Surfspeed inside Poland: 316.55 (39.56) 22% Latency: 483 milliseconds A powinno być: Download 1500.00 Upload 256.00 To są pomiary moje łącza Numionem sprzed kilku minut. A to moje pingi na Chello., też sprzed kilku minut. Badanie www.l.google.com [209.85.135.147] z uľyciem 32 bajt˘w danych: Odpowied« z 209.85.135.147: bajt˘w=32 czas=203ms TTL=245 Odpowied« z 209.85.135.147: bajt˘w=32 czas=205ms TTL=244 Odpowied« z 209.85.135.147: bajt˘w=32 czas=208ms TTL=245 UpˆynĄˆ limit czasu ľĄdania. Statystyka badania ping dla 209.85.135.147: Pakiety: Wysˆane = 4, Odebrane = 3, Utracone = 1 (25% straty), Szacunkowy czas bˆĄdzenia pakiet˘w w millisekundach: Minimum = 203 ms, Maksimum = 208 ms, Czas ˜redni = 205 ms

  • 0

    23. ~getITright  2007-02-28 22:18:25  host: chello087206213042.chello.pl

    @sebaa - po pierwsze to polecam ci zarzycie środków antydepresyjnych, dorzuć jeszcze uspokajające, potem usiądź, oddychaj głęboko i uspokuj się :D po drugie to przeczytaj może moją opinie jeszcze raz bo albo nie zrozumiałeś NICZEGO z tego co powiedziałem, albo mówisz do kogoś innego bo twoja wypowiedź nie odnosi się kompletnie do mojej. Co do piractwa, to powtarzam piraci byli na morzach, a nie można po chamsku nazywać piractwem poprostu zwyczajnego udostępniania sobie plików, to RIAA i MPAA nazywa takie postępowanie piractwem, ale czy oni mają monopol na prawdę ? dla mnie to jest tak jak przegrać sobie od kogoś kasetę magnetofonową, jakaś różnica jest ? czy może tego też byś zakazał ?! I co z tego że ty nie ustalałeś przepisów, ustalił je jakiś tłuman, a ty tych idiotycznych przepisów bronisz. Acha i może przeczytaj sobie jeszcze raz swoje zdanie "pracodawca ci dopłaca $$ jeśli raczysz od niego brać tą wysoką pensje" i zastanów się o co ci chodziło, bo chyba nawet ty sam tego ne wiesz :D dodam jeszcze że mnie też stać żeby kupować oryginalne, ale nie rozmawiamy tutaj o tym na co kogo stać, tylko czy prywatne osoby mogą sobie pożyczać swoje rzeczy, to co, mam płytę to mogę ją pożyczyć sąsiadowi czy nie ? jeśli nie to dlaczego mogę mu pożyczyć zegarek, albo patelnie ??? tego też by trzeba zakazać, A COOO ! NIECH SE KUPI PATELNIE !!! BO PRZEZ TO ŻE JA MU POŻYCZAM TO WŁAŚCIWIE KRADNE, BO PRODUCENT PATELNI NIE ZAROBIŁ ! takie jest twoje rozumowanie ! zastanów się, jeśli mogę mu pożyczyć patelnie, to dlaczego nie mogę mu pożyczyć pliku z utworem muzycznym ? np. za pośrednictwem programu p2p ? to co mówisz w ogóle nie trzyma się kupy, bredzisz poprostu, nasłuchałeś się głupot plecionych przez organizacje zrzeszające przemysł muzyczny i filmowy, które je plotą w obronie swoich dziesiątków miliardów dolarów rocznych zysków i para-monopolistycznej pozycji i teraz bezmyślnie to powtarzasz. To dopiero jest głupota, jeszcze większa niż stworzenie tak niedorzecznych

  • 0

    24. ~  2007-02-28 22:18:50  host: chello087206213042.chello.pl

    CD... przepisów

  • 0

    25. ~getITright  2007-02-28 22:29:21  host: chello087206213042.chello.pl

    a i jeszcze jedno "o to chodziło mi z samochodem za kilkaset tysięcy złotych. Jeśli mnie stać na niego, to go kupuje. Jeśli nie, to nie" no widzisz, tylko idiota moze porównywać samochód którego NIE MOŻNA SKOPIOWAĆ BEZ DODATKOWYCH KOSZTÓW ! do pliku który MOŻNA SKOPIOWAĆ BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH KOSZTÓW, to raz, a po drugie to powtarzam, zgodnie z takim rozumowaniem, jak pozyczasz komuś długopis TO KRADNIESZ bo powinien go kupić, jak komuś pożyczasz zegarek KRADNIESZ bo producent zegarków nie zarobił, jak nawet komuś pożyczasz pieniądze TO TEŻ KRADNIESZ bo nie dajesz zarobić instytucjom działającym w tej branży, okradasz providenta ;D człowieku czy ty nie widzisz że idziesz w ślepą uliczkę ze swoim rozumowaniem ?!? toż to kompletne kuriozum, a dlaczego niby prawo które się tyczy pożyczania plików, ma być inne w przypadku pożyczania chociażby skarpetek ??? albo można pożyczać, albo nie, tylko żeby nie skończyło się na tym że przez takich bezmyślnych ludzi jak ty, w przyszłości będzie się szło do pudła za pożyczenie komuś spinacza do papieru...

  • 0

    26. ~PLANET  2007-03-01 02:19:52  host: apn-99-36.gprspla.plusgsm.pl

    Zgadzam sie z getrightem ;) w calej rozciaglosci :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-157-214.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.