DAJ CYNK

Chello ma 100 tys. klientów

WitekT

Wydarzenia

UPC Polska, operator chello, ma już ponad 100 tys. klientów tej usługi. Tym samym UPC jest największym dostawcą szerokopasmowego dostępu do Internetu poprzez sieć telewizji kablowej w Polsce.

UPC Polska, operator chello, ma już ponad 100 tys. klientów tej usługi. Tym samym UPC jest największym dostawcą szerokopasmowego dostępu do Internetu poprzez sieć telewizji kablowej w Polsce.

Przekroczenie liczby 100 tys. użytkowników usługi internetowej plasuje UPC Polska na czele operatorów telewizji kablowej oferujących dostęp do Internetu. Ponadto, dzięki zaoferowanej we wrześniu usłudze chello ultra o rekordowej prędkości do 12 Mb/s, firma jest dostawcą najszybszego dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych (pisaliśmy o tym w tej wiadomości).

To dla nas bardzo ważny moment. Cieszymy się, że tak wielu użytkowników Internetu nam zaufało. To, że przekroczyliśmy magiczną liczbę 100 tys. abonentów, jest powodem do dumy, ale i olbrzymim zobowiązaniem wobec naszych klientów - powiedział Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska.

UPC Polska wprowadziła usługę internetową w grudniu 2000 roku, początkowo w Warszawie i Krakowie, stopniowo rozszerzając dostęp do usługi na inne miasta. Obecnie chello jest dostępne w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Szczecinie, Lublinie, Wrocławiu, Opolu i Bydgoszczy.

Oprócz rozszerzenia dostępności usługi UPC Polska systematycznie zwiększała jej jakość. Pięć lat temu klienci UPC mieli do wyboru tylko jedną usługę internetową, obecnie mogą wybierać spośród pięciu (chello easy, light, classic, plus i ultra) o różnych parametrach, odpowiadających na różne potrzeby użytkowników. W szybkim tempie rosły też prędkości poszczególnych usług (3 przyspieszenia w 2004-2005 r., wprowadzenie rekordowej prędkości we wrześniu).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: chello