Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

LuiN 6 Czerwca 2013 13:14

2 1

Orange Polska otrzymało najwyższy status Master w programie certyfikującym firmy Cisco w zakresie usług zarządzanych oraz usług w chmurze (CMSP - Cloud and Managed Services Program).

Certyfikat przyznano na podstawie audytu zrealizowanego przez zewnętrzną firmę audytorską NFS International, dla trzech usług Orange Polska: IP VPN, IP PABX oraz UCaaS (Unified Communications as a Service).

Jesteśmy jedyną firmą na rynku, która z sukcesem przeszła audyt CMSP w trzech usługach zarządzanych jednocześnie. Udowodniliśmy, że wyznaczamy standardy i realizujemy projekty na światowym poziomie. Wierzymy, że połączenie wartości od dwóch liderów ze świata IT i telekomunikacji, czyli Orange i Cisco przyniesie naszym klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie usług zarządzanych. Dzięki tej certyfikacji Orange Polska dołącza do elity światowych operatorów, którzy mogą pochwalić się statusem Master - mówi Jarosław Kępkowicz, dyrektor realizacji usług konwergentnych w Orange Polska.




Biznesowy VPN to usługa transmisji danych oparta o współdzieloną sieć szkieletową IP MPLS, która umożliwia tworzenie wirtualnych sieci prywatnych (VPN) łączących wszystkie lokalizacje w jedną sieć siec korporacyjną (Intranet). Usługa umożliwia przesyłanie danych, głosu oraz wideo pomiędzy użytkownikami sieci VPN z gwarantowanymi parametrami jakościowymi i różnymi priorytetami. Rozwiązanie to umożliwia sprawne działanie różnych aplikacji biznesowych firmy np. aplikacji finansowo-księgowych, ERP, SCM czy CRM.

IP PABX jest usługą dodaną do IP VPN. Oferuje zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN. W połączeniu z innymi produktami z oferty TP daje możliwość dostępu do sieci PSTN. IP PABX oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację z aplikacjami biurowymi.

Z kolei UCaaS to pierwsza w Polsce platforma ujednoliconej komunikacji "w chmurze", która już w kilka miesięcy po jej wprowadzeniu na rynek znalazła swoje zastosowanie w takich firmach i instytucjach, jak Grupa Danone czy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. To jeden spójny i skalowalny system pozwalający na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, który zapewnia kontrolę kosztów i gwarantujący spójne SLA.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: cisco | orange

w sumie: 6
  • 0

    1. ~  2013-06-06 13:46:26  host: ip-78-30-106-17.free.aero2.net.pl

    No i znowu Orange pierwszy mi lideruje wyznaczając nowe standardy. Ta firma ostatnio naprawdę idzie do przodu jak burza. Obserwuje się niestety niemal całkowite wyhamowanie Play, gdzie w zasadzie nic się nie dzieję. Jakby zasnęli i nie dostrzegali co dzieje się na rynku. Chyba, że to brak asymetrii tak ich boli.

  • 0

    2. ~Adrian  2013-06-06 13:50:22  host: studenty2.ap.siedlce.pl

    Mazowieckie , Dolny Śląsk i Lubelszczyzna leży dziś ... Brak zasięgu Orange i T-Mobile. Networks! A miało być lepiej .

  • 1

    4. ~  2013-06-06 14:38:42  host: ip-78-30-121-58.free.aero2.net.pl

    2, na Lubelszczyźnie jak i w samym Lublinie nie miałem i nie mam problemów.

  • 0

    5. ~Adrian  2013-06-06 15:12:51  host: studenty2.ap.siedlce.pl

    @4 W Białej Podlaskiej od 12:00 brak sieci.

  • 0

    6. ~  2013-06-06 19:13:26  host: afjp17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wow, niewiele jest na świecie firm, które potrafią zrobić coś takiego.

  • 0

    7. ~var  2013-06-06 22:28:02  host: public-gprs515212.centertel.pl

    Ją zamiast ich ip vpna za grube pieniądze wolę darmowego open vpna zamiast pbx wolę asteriska - centrala programowa na linuksie i też za darmo . dzięki orange, nie skorzystam .

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-27-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.