Zaprezentowane wyniki operatorów komórkowych osiągnięte w II kwartale jasno pokazują efektywność i celowość wprowadzenia marki Orange do Polski, która umacnia pozycję Centertela, jako lidera telefonii komórkowej, natomiast wielomilionowa kampania reklamowa sieci Play nie przyniosła zakładanych rezultatów - powiedział Jacek Kalinowski, rzecznik Grupy TP.
Z danych oficjalnie prezentowanych przez operatorów i GUS wynika, że najwięcej klientów w Polsce ma Centertel - 13,056 mln - jednak różnice między pierwszym a trzecim operatorem (PTC) to zaledwie trochę ponad pół miliona. Szerzej o obrazie polskiego rynku telekomunikacyjnego pisaliśmy w tej wiadomości.
Cieszy nas, że dzięki najlepszej obsłudze klientów, wprowadzanym innowacyjnych usługom i produktom oraz synergii Grupy TP, możemy odnosić sukcesy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku telefonii komórkowej w Polsce - dodał Kalinowski.
Najwięcej w I półroczu na reklamę wydał Polkomtel - 183,7 mln zł. Najmniej spośród operatorów komórkowych P4 - 65,6 mln zł. Szerzej o budżetach medialnych wszystkich operatorów pisaliśmy w tej wiadomości.
Źródło tekstu: wł