DAJ CYNK

Centertel promuje się na plaży

WitekT

Wydarzenia

Dziennik Metro od 24. czerwca do 13. sierpnia, w piątki i soboty, będzie dodatkowo rozdawany w 17 nadmorskich kurortach. Wyłącznym partnerem Słonecznego Metra jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea.

Dziennik Metro od 24. czerwca do 13. sierpnia, w piątki i soboty, będzie dodatkowo rozdawany w 17 nadmorskich kurortach. Wyłącznym partnerem Słonecznego Metra jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea.

Działania związane z projektem koordynował Dom Mediowy Initiative Media. Wakacyjny projekt gazety zyskał odrębny własny logotyp - Słoneczne Metro - i jest treściowo tożsamy z krajowym wydaniem dziennika Metro. Słoneczne Metro będzie dystrybuowane przez kolporterów od godz. 9:30 przy głównych wejściach na plaże oraz na promenadach i deptakach. W trakcie nadmorskiej akcji łącznie rozdanych zostanie 540 tys. egzemplarzy.

Słoneczne Metro trafi do rąk urlopowiczów w Międzyzdrojach, Dziwnowie, Rewalu, Mrzeżynie, Mielnie, Rowach, Kołobrzegu, Chłopach, Ustce, Łebie, Jastrzębiej Górze, Sopocie, Władysławowie, Juracie, Jastarni, Helu i Krynicy Morskiej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł