DAJ CYNK

Centertel oddaje obsługę kasową

WitekT

Wydarzenia

Od 29. grudnia nastąpią zmiany w kasach salonów Orange (których właścicielem jest PTK Centertel) dotyczące przyjmowania wpłat za rachunki telefoniczne abonentów.

Od 29. grudnia nastąpią zmiany w kasach salonów Orange (których właścicielem jest PTK Centertel) dotyczące przyjmowania wpłat za rachunki telefoniczne abonentów. Od tej daty przyjmowane wpłaty będą obsługiwane przez zewnętrzną firmę PayTel.

Zmiany tym spowodowane to:
brak bezpośredniego księgowania pieniędzy do systemu billingowego,
termin księgowania pieniędzy na rachunek Centertela do 3 dni roboczych,
potwierdzenie wpłaty w formie wydruku z terminala.

Zmianom nie ulegają:
zabezpieczenie przed zablokowaniem telefonów po wpłacie w salonie,
odblokowania telefonów na podstawie wpłaty, które będą następować w maksymalnym czasie do 1,5 godziny od chwili wpłaty w godzinach pracy danego salonu.

W ramach testów już w chwili obecnej odbywają się odblokowania na podstawie wpłat dokonanych poprzez sieci płatności gotówkowych, np: VIA-Moje Rachunki, UniKasa, które docelowo będą również obsługiwane tak jak wpłaty w salonach Orange.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł