Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Centertel modyfikuje umowy z agentami

Centertel modyfikuje umowy z agentami

WitekT 18 Stycznia 2011 08:08

0 0

Centertel wypowiedział umowy agencyjne POS i umowy agencyjno-franchisingowe Tellowi. Nie jest to jednak nic nieoczekiwanego - to element przyjętego przez operatora, wcześniej zapowiadanego, trybu modyfikacji zasad współpracy z siecią agencyjną i dotyczą wszystkich agentów.

Przed złożeniem wypowiedzeń, Centertel przedstawił Tellowi projekt nowej umowy agencyjnej POS, która ma zastąpić obydwie wypowiedziane umowy, a Tell przesłał do Centertela uwagi do tego projektu. W ocenie Tella, brak jest jakichkolwiek zagrożeń dla zapewnienia ciągłości współpracy z operatorem.




Złożone przez Centertel oświadczenia o wypowiedzeniu skutkują rozwiązaniem umów agencyjnych z dniem 30. kwietnia.

Źródło tekstu: Tell, wł     

Dodaj do:
w sumie: 9
  • 0

    1.  2011-01-18 10:10:04

    Zobaczymy co z tego wyjdzie, żeby przypadkiem Centertel nie został bez agentów bo wtedy będzie miał gorąco.

  • 1

    2. ~zpwp  2011-01-18 10:37:00  host: 77-253-29-157.adsl.inetia.pl

    Wiadomo o co chodzi o kasę pazerne sa sieci komórkowe ale to zemści sie na nich

  • 1

    3. ~Loko  2011-01-18 12:10:05  host: afrp91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zpwp i dobrze, za te prowizje płacą kliencie. Prowizja to min wysokość 1 abonementu, ale przeważnie jest to 2x. Wiec 2 miechy czlowiek placi fakture aby wynagrodzic 15 minut obsługi... Wiekszosc sie powinno załatwiac przez kuriera, a nawet bez niego. Aneks w ofercie bez telefonu powinien byc zatwierdzany w inny sposob. Po co marnowac kase na kuriera itp. Koszty trzeba ciac.

  • -1

    4.  2011-01-18 13:31:40

    @Loko: a jak cos nie bangla, to przychodzisz do salonu, za co salon nie dostanie zlamanego grosza?

  • 1

    5. ~lesio  2011-01-18 15:05:19  host: 62.244.130.169

    Centertel tnie koszty zmieniajac umowe z Tell. Tell majac mniejsze zyski, tez bedzie ciac koszty. A najbardziej straci... klient, przez gorsza jakosc obslugi. Ale kto by sie przejmowal klientami. Wazne, zeby prezes mial wieksza premie, niz rok temu.

  • 1

    6.  2011-01-18 16:03:30

    @5 to coś nie tego u nich jeżeli faktycznie chcą ciąć koszty na swoich dilerach. Era zwiększyła wynagrodzenia żeby i obsługa była lepsza i sprzedaż, Orange tego nie chce ? może szuka oszczędności, co jak co źle raczej wybrała, jeżeli chce tutaj ich szukać...

  • 0

    7. ~mem  2011-01-18 20:45:31  host: host-5db0ca2f.sileman.net.pl

    Nie ma gorszej umowy współpracy niz z Plusem . Na to też się Tell zgodził więc na umowe z Orange też . Bo kązdy agent zgadza sie na wszystko co mu operator zaproponuje. A co by tell robił bez orange. Mógłby kapuste sprzedawać i firma na glinianaych nogach po 6 miesiącach byłaby niczym

  • 0

    8. ~mst  2011-01-19 09:06:00  host: haj207.internetdsl.tpnet.pl

    a co zrobi centertel bez tella? co prawda jest to 3 co do wielkości agent Centka ale stracenie tekiej ilości salonów? Nie wydaje mi się. Z tego co się orientuję umowy wszystkich agentów są negocjowalne w pewnym stopniu...

  • 0

    9. ~Realista  2011-01-24 22:13:02  host: 89-79-81-212.dynamic.chello.pl

    To się odbije jedynie na pracownikach. Zauważcie- najczęściej do salonów rekrutują właśnie dealerzy orange. Nawet wiem dlaczego, zdarzyło mi się pracować. Gestapowskie metody realizacji planów,mobbing,zastraszania,wyścig szczurów, zaszczuwanie pracowników, jedna wielka patologia.Pracowałem w obozie Faxtel Birkenau-nie polecam,omijać z daleka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.