Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Centertel mocno ograniczył budżet reklamowy, konkurencja bez większych zmian

Centertel mocno ograniczył budżet reklamowy, konkurencja bez większych zmian

WitekT 1 Kwietnia 2013 09:03

6 0

W lutym 2013 roku największy spadek w budżecie reklamowym w ujęciu rocznym zanotował Centertel. W porównaniu do lutego 2012 roku wydał o 48,1% mniej (spadek z 50,8 do 26,4 mln zł) - wynika z danych Kantar Media.

Niewielkie zmiany cennikowych budżetów reklamowych zanotowały P4 (spadek o 1,5% do 29 mln zł), oraz Polkomtel (wzrost o 2,3% do 27,6 mln zł). Natomiast PTC, wydała 15,4% więcej niż rok wcześniej (34,5 mln zł).




W sumie cennikowe wydatki wszystkich firm (nie tylko telekomunikacyjnych) na reklamę w telewizji, radiu, prasie, kinach i na outdoorze wyniosły w lutym 1,708 mld zł, o 16,3% więcej niż miesiąc wcześniej, a o 3,1% więcej niż w lutym 2012 roku.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:

Tagi: centertel | p4 | polkomtel | ptc

w sumie: 16
  • 3

    1. ~arecs  2013-04-01 09:10:08  host: 194-126-229-46.pljtelecom.pl

    "W lutym 2012 roku" - pierwsze zdanie, już jest rok 2013 ;-) oj coś mocniejszego było ...

  • 1

    2.  2013-04-01 09:15:49

    arecs: poprawione, dzięki! :-)

  • -1

    3. ~pablo_ck  2013-04-01 09:25:21  host: public127874.xdsl.centertel.pl

    Poprosimy coś na Prima aprilis :) ;p

  • 1

    4. ~W4Ready  2013-04-01 10:16:36  host: 89-70-100-4.dynamic.chello.pl

    Mam nadzieję, że to nie prima aprilis ;)

  • 1

    5. ~  2013-04-01 10:27:29  host: 77-253-114-182.adsl.inetia.pl

    ciekawe jak play mogło spaść skoro biorą celebrytów

  • 1

    6.  2013-04-01 10:29:46

    5: gaża aktorów i wyprodukowanie spotu to marne kilka procent budżetu reklamowego... Naprawdę uważasz, że jakiś celebryta w reklamie może wywrócić do góry nogami budżet jakiegokolwiek telekomu? Proszę Cię... ;-)

  • 1

    7. ~wariat  2013-04-01 11:02:16  host: 77-87-125-44.rev.masterkom.pl

    jak się nie ma co reklamować to się ogranicza i nie reklamuje:D

  • -1

    8.  2013-04-01 11:08:48

    6: Dokładnie tak. Co to jest 200 000 zł? A naiwni myślą, że jakby nie było celebrytów to Play mógłby im obniżyć ceny usług. Jasne, że by mógł, każdemu użytkownikowi o kilka groszy (sumarycznie) miesięcznie.

  • 1

    9. ~LepikPL  2013-04-01 14:08:15  host: 77-253-32-156.adsl.inetia.pl

    Widać że stary orangutan cienko sobie radzi. Kryzys u nich aż piszczy. Tną co sie da. Czyżby centrala w Żabolandii wyssała całą energię? Timob z kolei zdrowy i w natarciu. Plej chyba z rozpędu łoży na reklamę, bo gruba kasa do zapłaty za megaHertze. Solozolandia ma na głowie inne problemy, bo po czystkach trochę ich przytkalo. Sporo widać między wierszami.

  • 1

    10. ~  2013-04-01 14:45:29  host: user-5-173-137-83.play-internet.pl

    wyniosły w lutym 1,708 mld zł błąd

  • -1

    11. ~pabloki  2013-04-01 16:59:42  host: apn-46-76-223-170.dynamic.gprs.plus.pl

    joke

  • 1

    12. ~  2013-04-01 18:00:34  host: user-5-173-137-83.play-internet.pl

    nadal nie poprawione nie wierze że wydali miliard siedemset milionów.

  • 1

    13. ~Pink  2013-04-01 19:30:51  host: gw4.sbmec.pl

    Orange się nie reklamuje, bo nie ma co reklamować. Fajne promocje można policzyć na palcach jednej ręki, a cała reszta to "lepiej nie mówić". No i nie mówią.

  • 1

    14. ~Piotrek  2013-04-01 21:42:18  host: 178.182.159.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie katujemy Was z uprzejmośći ..........nie reklamujemy Q jakości :P

  • 0

    15.  2013-04-02 09:21:11

    12 - a musi być? kwota podobno dotyczy WSZYSTKICH (nie tylko telekomunikacyjnych) firm - np. produkujących podpaski czy preparaty na męskość... Więc wydaje się całkiem realna.

  • 0

    16.  2013-04-02 09:38:49

    12: a czemu nie wierzysz? Intuicja czy masz konkretne dowody albo inne wyliczenia? To nie jest błąd...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-56-95.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.