Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Centertel miał dużą awarię transmisji danych

Centertel miał dużą awarię transmisji danych

WitekT 12 Kwietnia 2011 08:48

0 0

Wczoraj Centertel zmagał się z ogólnopolską awarią transmisji danych, która trwała kilkanaście godzin. Czytelnicy z całego kraju zgłaszali to w komentarzach i na forum.

Mieliśmy awarię transmisji danych 2G/3G. Dlatego były kłopoty z dostępem do mobilnego Internetu w niektórych regionach Polski. Przepraszamy klientów za kłopoty. Z techniką już tak bywa, że czasami zawodzi - mówi TELEPOLIS.PL Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, choć nie odpowiedział na pytanie o przyczyny czy też ewentualną rekompensatę dla klientów.




Wczorajsze problemy techniczne Centertela doczekały się dość długiego wątku na naszym forum w dziale Awarie (przy okazji przypominamy o istnieniu takiego działu - opublikowane tam informacje od czytelników ułatwiają nam pracę i monitorowanie awarii). Z wypowiedzi wynika, że awaria została już usunięta. Trwała od wczesnych godzin popołudniowych wczoraj do dzisiejszego poranka.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 122
  • -1

    108. ~  2011-04-13 00:58:05  host: p21-02.opera-mini.net

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać jak czytam wasze żale że drogo, że znowu awaria, że koniec promocji, że podwyżki znowu. Dla osób zabieganych które prowadzą działalność gospodarczą i mają więcej niż jeden numer dobrym wyjściem jest abonament w plusie. Jeśli chodzi natomiast o przeciętnego użytkownika który ceni sobie niskie ceny, wolność i szybkie oraz niezawodne rozwiązania to lepszym wyjściem jest prepaid. Tu prym wiedzie simplus, sami swoi oraz 36.6 W przeciwienstwie do innych sieci tu bezproblemowo można migrować między tymi ofertami dowolną ilość razy. Zasięg bardzo dobry, zero awarii, dobrze wyszkoloni pracownicy w bok którzy w sytucjach spornych każdą reklamacje uwzględniają na koszyść klienta ale na waszym miejscu bym się nie łudził że plus da gratisa za awarie czy błąd systemu bo takie sytuacje gdzie mamy w ogóle okazję cokolwiek zgłaszać to jak wygrana na loterii. Same ceny są zaś najniższe w polsce. Promocje są stałe, dobre, z długim terminem ważności i wychodzą naprzeciw oczekiwaniu milionów klientów którzy dokonali najlepszego wyboru z możliwych. Mam prośbe do was. Najpierw pomyślcie a później piszcie bo to nie boli. Numer do simplusa można przeniesc w 24h i mamy spokój gwarantowany z wysokimi rachunkami czy kolejnymi problemami których przyczyny najczęściej tłumaczy się złośliwością przedmiotów martwych. Chętnie bym się podpisał ale niestety wtedy mój komentarz by wyleciał. Prymitywne podróbki niech się pode mnie nie podszywają psując mi w ten sposób nienaganną do niedawna reputacje. Ja dbałem mocno o dobre swoje imię i najwyższą z możliwych merytorykę postów, kulturę osobistą i poprawną polszczyzne. Przepraszam za błędy interpunkcyjne które robię teraz świadomie ale zmęczony już jestem a wpisy innych osób mnie dobiły psychicznie. Z poważaniem. Idi...

  • 0

    110.  2011-04-13 12:12:18

    Norma że awarie się zdarzają, ja się temu nie dziwie. Bo przecież każdemu może się zdarzyć awaria, np. samochodu, telefonu. Jeśli awarie by się mnie zdarzały, to by był jakiś cud którego trzeba było zgłosić do Watykanu.

  • 0

    111.  2011-04-13 12:46:47

    swoją drogą dziwi mnie że komentarze idiotów z plusa (nie chodzi mi o użytkowników tej sieci tylko o osoby podpisujące się w mniej więcej taki sposób, 108) a wczoraj usuwano komentarze idiotów z orange. Wtf? Orange to najbardziej awaryjna i bodajże najdroższa sieć w polsce. Ofert dedykowanych nie biorę pod uwagę bo w każdej sieci (tak w play też) są takie perełki o których nie można przeczytać na necie.

  • 0

    112. ~  2011-04-13 13:38:50  host: abbr43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @104 no właśnie jak jest z tymi rabatami w taryfach biznesowych Orange? Czy to aby na pewno zależy od doradcy? Osobiście wydaje mi się,że rabaty oscylują w granicach 50-70% i wiążą się z czasem trwania umowy, czy się mylę?

  • 0

    114. ~ide do simplusa  2011-04-13 18:40:09  host: aaid128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja poslucham rady idiotów i przechodzę do simplusa, nie dosc że bede mial tanio to i bez awarii

  • 0

    115. ~  2011-04-13 18:46:06  host: z06-11.opera-mini.net

    115, jak nie lubisz pakietow to polecam sami swoi. Plaska stawka to jest to czyni tą oferte najlepszą wsrod prepaidow.

  • 0

    116. ~  2011-04-13 20:18:32  host: p21-03.opera-mini.net

    Niech ktoś w końcu zlituje się nad idiotami i kretynami z simplusa, 36.6 czy samych swoich i choć trochę obniży ceny, lepsze pakiety, zredukuje profile, da dłuższe ważności kont, cokolwiek chociaż.

  • 0

    117. ~  2011-04-13 20:26:13  host: p21-03.opera-mini.net

    Zysk zyskiem ale nikt z was mężczyzn nie przespał by się z ładną dziewczyną jeśli by była upośledzona umysłowo, nikt z was jako cinkciarz nie oszukał by kaleki, nikt z was gdybyście byli złodziejami nie okradł by ślepego, nawet pies nie pożre małutkich kotów które przyszły na świat. Ludzie z polkomtela nie mają sumienia i wykorzystują niepełnosprytnych.

  • 1

    119. ~  2011-04-13 20:31:40  host: p21-03.opera-mini.net

    Napisz podanie o prace w polkomtelu zatem.

  • 0

    120. ~lokop  2011-04-15 10:30:00  host: static-81-219-85-103.devs.futuro.pl

    A ja przechodze do tak taka :)

  • 0

    121. ~Krzysiek  2011-04-15 11:07:51  host: 89-73-163-81.dynamic.chello.pl

    To i tak nie jest źle z tą awarią. W Playu praktycznie zasięgu nie ma w ogóle.

  • 0

    122. ~nowaku  2011-04-16 01:31:04  host: 31.60.211.1

    mnie awaria Orange ciągnie się już 6 tygodni - modem się loguje świeci - a transmisji nie ma. Chwilowo pomaga wyłączenie i ponowne włączenie - ale robić to 10 razy dziennie to lekka przesada. Orange o tym wie ale zrobić nic nie może. Dobrze że chociaż rabat 8 zł na miesiąc dali.

  • 0

    123. ~nowaku  2011-04-16 01:33:17  host: 31.60.211.1

    zmieniłbym (chociaż czasowo do czasu usunięcia awarii ) na gluta - ale ten to już w ogóle u mnie zasięgu nie ma (Warszawa)

  • 0

    124. ~Ganc2  2011-04-18 08:29:43  host: d082236.adsl.hansenet.de

    nie rozumiem medialnego hype wokół tej awarii, takie rzeczy sie przecież zdarzają i nie jest to nic dziwnego, pamiętam wielodniowe całkowite padniecie całej platformy w simplusie parę lat temu, to dopiero byla awaria...

  • 0

    125. ~Realista  2011-04-18 22:18:09  host: 89-79-81-212.dynamic.chello.pl

    To awaria w Czeladzi trwa od 21.12.2009 r., gdy to centertel zdemontował przekaźniki. Nabici w butelkę abonenci, którzy złożyli reklamacje dostali odpowiedź"że przecież,to telefonia mobilna i we własnym domu rozmawiać nie muszą". Szczyt chamstwa i arogancji, dlatego nigdy w życiu nie kupię nic w orange.

  • 0

    126. ~bastek00  2011-04-19 17:04:31  host: public-gprs120349.centertel.pl

    #104 Dobre, a skąd takie informacje, że połowa rynku biznes to Orange? Bzdura.

  • 0

    127. ~  2011-04-19 17:09:57  host: z03-05.opera-mini.net

    Bastek, jesli bzdura to podaj swoje dane. W ubieglym roku telepolis podawal chyba ponad 40%

  • 0

    128. ~  2011-04-20 11:29:53  host: 173.254.204.203

    Coś za dużo tych awarii

  • 0

    129. ~Eugeniusz Zajdler  2011-04-20 11:58:30  host: host-89-229-86-159.szczecin.mm.pl

    #84 Rzeczywiście z tym Orange dzieje się nie najlepiej. Przez 12 lat byłem abonentem tej sieci (kiedyś Idea). Do niedawna (2009) byłem raczej zadowolonym klientem. Nie narzekałem na transmisje danych (dużo korzystałem z laptopa). Z zasięgiem i jakością połączeń, kosztami i jakością obsługi nie było źle. Na pewno wyżej oceniałem O. niż konkurencję (korzystałem również z tel. w Erze i Plusie). Jesienią ub. zrezygnowałem ze wzgl. na postępujące pogarszanie się jakości usług, aroganckie podejście do klienta...itp. Niedawno dałem się skusić na Orange Free na Kartę do swojego E52. Kupiłem testowo. Cenowo korzystnie, ale jakość internetu...porażka. Niby 3G na maxa, zaczyna pompować i zdycha... EDGE...o wiele gorzej niż kiedyś. Nawet pomyślałem sobie, że coś z moim fonem nie tak. Zaktualizowałem soft, przełożyłem SIM do modemu...i to samo, czyli transfer pompuje, pompuje i zdycha (3.5G). Na głupim LG GU230 mojej córy (SIMPLUS) EDGE osiągam lepsze transfery niż w Orange. Mam też BlueConnect firmowy i śmiga jak należy. Jeżdżę po okolicy (woj. Zach-Pom.) i Era/Plus znacznie lepiej wypadają pod wzgl. zasięgu. I do tego jeszcze te awarie. Źle się dzieje z Orange.

  • 0

    130. ~stonak  2011-04-21 18:36:18  host: public-gprs34625.centertel.pl

    a ja wręcz odwrotnie,zrezygnowłem z iplusa na korzyść orange free i jestem bardzo zadowolony,jeżdżę po całej Polsce i nigdy nie trafiłem na żadną awarię a w plusie było kilka i co najciekawsze zawsze w boku twierdzili że u nich wszystko ok. tylko pewnie kompa mam zawirusowanego,hehe a jak przejechałem 150-200 km dalej to wirus mi zdychał bo net znów zaczynał działać,na zgłoszone w boku reklamacje że internet nie działą nigdy nie dostałęm odpowiedzi,więc jak tylko umowa dobiegła końca to zrezygnowałem.Oni mnie olali wtedy to ja ich później :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.