Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Centertel liczy na bardzo dobrą sprzedaż w 4Q2007

Centertel liczy na bardzo dobrą sprzedaż w 4Q2007

WitekT 6 Listopada 2007 12:34

0 0

Jak powiedział prezes Centertela Grażyna Piotrowska-Oliwa, telekom liczy, że sprzedaż w IV kwartale będzie lepsza niż w poprzednich kwartałach tego roku.

Wiem, że Orange proponuje bardzo atrakcyjne oferty w IV kwartale i w związku z tym spodziewam się bardzo dobrych wyników sprzedaży w tym ostatnim - ale kluczowym dla biznesu mobilnego w Polsce - kwartale tego roku. Powinna być ona także zgodna z pozytywnymi trendami pozyskiwania klientów, które zaobserwowaliśmy w ostatnim czasie - powiedziała Piotrowska-Oliwa.

Prezes powiedziała też, że jest szansa na podpisanie przez Centertela jeszcze w 2007 roku kolejnej umowy z jednym z operatorów MVNO, chcącym oferować usługi komórkowe na bazie infrastruktury Centertela. Toczy się kilka negocjacji, ale żadna nie ma szans na komercyjny start z usługami jeszcze w tym roku.




Wcześniej prezes Telekomunikacji Polskiej Maciej Witucki mówił, że TP rozważa świadczenie usług jako MVNO na bazie infrastruktury Centertela, ale na razie żadna decyzja nie została podjęta i trwają analizy czy będzie to opłacalne.

Piotrowska-Oliwa pytana, czy oferta MVNO TP nie byłaby kanibalizacją przychodów Centertela odpowiedziała, że nie, bo z pewnością oferta TP - hipotetycznie rzecz biorąc - byłaby przygotowana właśnie specjalnie dla takich klientów, którzy z usług Orange z różnych powodów mogą nie chcieć lub nie móc skorzystać. Dowodem na to ma być m.in. oferta Orange Freedom (czyli kablowy, szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury TP), która zdaniem prezes byłą strzałem w dziesiątkę. Okazuje się bowiem, że jest pewna grupa klientów PTK Centertel, którzy lubią Orange, natomiast nie chcą kupić neostrada tp, a ofertę Orange Freedom chętnie kupią. Tak samo jest w drugą stronę, to takie dopełnienie oferty Grupy TP, gdzie TP sprzedawałaby ofertę telefonu komórkowego, a wiele osób woli mieć na przykład jedną fakturę u jednego operatora.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~mirekb  2007-11-06 13:29:21  host: hii226.internetdsl.tpnet.pl

    i zapewne dlatego na stacjach orlen w pragramie witaj nie ma bardziej atrakcyjnej nagrody za najnizsza mozliwa cene tzn starter za 5pln orange go za 300pkt vitay a np starter za 20pln 200pkt ;-))promo trwa do 30listaopada po to by w grudniu mogli je szybko doliczyc i byc liderem,2 wazna sprawa to to jak traktuja mvno czy licza czy nie,bo z alalizy danych z stronach uke dotyczacych numeracji krajowej mno i mvno wynika ze wlicza

  • 0

    2. ~  2007-11-06 14:41:36  host: dph108.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to ogole sa jakies poprawy ja mam Heyah i ostatnio czytalam ze tez maja wiecej klientów, w sumie sie nie dziwie maja bardzo dobre oferty i promocje jak na prepaid :)

  • 0

    3.  2007-11-06 15:06:11

    Niech liczy tylko co by się nie przeliczył!

  • 0

    4.  2007-11-06 15:41:05

    ciekaw tylko jestem czym beda zachecac ludzi do zostania... minutami do orange zapewne ;D i cenami telefonow wyzszymi niz dla ludzi 'z ulicy' ;)

  • 0

    5. ~klient  2007-11-06 15:50:06  host: mail.lovo.pl

    osobiście wolę orange od play-a a nowe taryfy w orange kosa !!!!!

  • 0

    6. ~ukenamuniu  2007-11-06 16:03:55  host: nat-go2.aster.pl

    WitekT: GPO to piękna kobieta, Prezes wprawdzie, a napisałeś "powiedział". Może i dobrze.... bo jak powiedział, tak i zrobił.

  • 0

    7. ~issa  2007-11-06 16:18:26  host: inet20908na-3.eranet.pl

    Wiem , ze to niemiarodajne , ale w Jeleniej w Plusie w firmowym zawsze jak jestem to wszystkie stanowiska zajete i kolejka , w Erze , pozal sie Boze salonie "firmowym" dwie osoby i naburmuszony ochroniarz nie umiejacy nawet powiedziec "dzien dobry" , zenada. Moze jaka firma taki Salon Firmowy , telefonow mniej niz w mikro punkcie Plusa w Tesco ktory z tego co widze na brak klientow tez nie narzeka. W Orange maja jakies dziwne przeciagi , ilosc klientow odwrotnie proporcjonalna do ilosci telefonow (duzo telefonow). Ciekawe jak przewidywania pokryja sie z rzeczywistoscia.

  • 0

    8. ~issa  2007-11-06 16:19:49  host: inet20908na-3.eranet.pl

    dwie osoby (obsluguja) , bo ludzi sporo.

  • 0

    9. ~piotras  2007-11-06 16:21:33  host: 150.254.125.50

    Ale kto jest taki, kto lubi tpsa, a nie lubi orangutana?

  • 0

    10.  2007-11-06 17:19:04

    Może liczyć gdy poprawi jeszcze swoje oferty. Ciągłe doładowania promocyjne stają się już nudne, a pakiety 7 dniowe są męczące choć z nich korzystam. W prepaidzie brakuje rozsądnej stawki za transmisję danych lub jakiś pakietów, brakuje także usługi darmowego numeru. Usługa wybranych numerów nie powinna wykluczać się z pakietami do wszystkich. Wszystkie rzeczy, których brakuje są dodatkowo w Simplusie. Powinni zatroszczyć się o lojalność klientów, a nie tylko pozyskiwać nowych bo np. mi się mniej opłaca używać tej karty co mam a wziąć nowy starter bo będę dostawał dodatkową kasę. Klient, który jest stały powinien być nagradzany bardziej niż ten nowy, a oni nadal rozdają startery i udzielają bonusów dla nowych. Nic dziwnego, że współczynnik odejść jest tak wysoki. Ich jednak bardziej interesuje ilość aktywnych kart, a nie zadowolenie klientów. Jeśli chodzi o Orange Free i TP mobile to popieram pomysł, w połączeniu usług pod jedną marką może być dla kogoś korzystne, a i oni zyskają więcej klientów bo będzie ktoś korzystał z dwóch usług, a nie jednej. Dziwię się, że Grupa TP posiadając sieć komórkową i stacjonarną nie zrobiła tego z rok wcześniej.

  • 0

    11. ~darmowy numer pre-paid  2007-11-06 17:48:55  host: bgo163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeszcze poczekamy na typowy 'darmowy numer' a nie śmieszne promocje typu 1 miesiąc za darmo. Chociaż z drugiej strony heyah szaleje z lużnymi gadkami to może i teraz będzie się rynek zmieniał (jak wcześniej pionier heyah zrobiła 1 sekundowe naliczanie)

  • 0

    12. ~ukenamuniu  2007-11-06 19:30:22  host: nat-go2.aster.pl

    #11: heyah z luźnymi gatkami jest OK, ale GPO?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-227-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.