DAJ CYNK

Centertel będzie walczył o utrzymanie marży, nie obserwuje odejść do prepaida

WitekT

Wydarzenia

Centertel będzie w 2009 roku walczył przede wszystkim o utrzymanie marży, a także przychodów (w tym ARPU), ale rynek jest bardzo trudny ze względu na obniżki MTR-ów i wojnę cenową, która doprowadziła do znacznych obniżek cen rozmów - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes spółki.

Centertel będzie w 2009 roku walczył przede wszystkim o utrzymanie marży, a także przychodów (w tym ARPU), ale rynek jest bardzo trudny ze względu na obniżki MTR-ów i wojnę cenową, która doprowadziła do znacznych obniżek cen rozmów - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes spółki.

Rynek mobilny jest bardzo trudny w tym roku. Z jednej strony mamy duży spadek przychodów w związku z obniżką stawek MTR, z drugiej rozpoczęła się wojna cenowa, na którą nie możemy pozostać obojętni. Naszym głównym, tegorocznym celem będzie obrona marży i przychodów, w tym oczywiście ARPU - powiedziała.

Piotrowska-Oliwa spodziewa się w 2009 roku spadku całego rynku telefonii mobilnej, na który będzie miała wpływ m.in. obniżka stawek MTR (2-2,5 mld zł, z czego 900 mln zł przypadnie na jej firmę).

Jeśli już po odjęciu wpływu spadku MTR, rynek mobilny wyjdzie na zero to będzie sukces - powiedziała prezes Centertela.

Prezes zaznaczyła, że jeśli chodzi o zachowania konsumenckie, to Centertel nie obserwuje panicznych, masowych wypowiedzeń umów i przechodzenia na prepaid w związku z wojną cenową w tym segmencie rynku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP