Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości CenterNet wdrożył system do zarządzania billingiem i usługami nowej generacji

CenterNet wdrożył system do zarządzania billingiem i usługami nowej generacji

sirmark 17 Kwietnia 2013 16:41

4 2

CenterNet zakończył wdrożenie systemu Oracle Communications Prepaid Charging, kluczowego elementu inteligentnej sieci telekomunikacyjnej oraz systemu do zarządzania billingiem i usługami komunikacyjnymi nowej generacji.

W obliczu rosnącej konkurencji operator poszukiwał rozwiązania pozwalającego na usprawnienie możliwości kompleksowego naliczania opłat i uruchomienie konwergentnych usług na wspólnej platformie.




Głównym elementem oprogramowania zbudowanego systemu jest pakiet Oracle Communications Prepaid Charging, jeden z produktów z grupy Oracle Communications Network Charging & Control. Rozwiązanie pozwoliło firmie CenterNet zwiększyć możliwości kontroli sieci, przetwarzania wiadomości i billingu online dla wszystkich usług i rodzajów płatności - zarówno przedpłaconych, jak i abonamentowych.

Kluczowe funkcje stworzonego rozwiązania, to:
  • kompleksowa kontrola sieci i naliczanie opłat w czasie rzeczywistym dla różnych usług - w tym połączeń głosowych, SMS, czy danych;
  • przygotowanie dla uruchomienia usług konwergentnych na wspólnej platformie, przy wykorzystaniu różnych technologii sieciowych (GSM, UMTS, IP, LTE, kablowe);
  • wspólna platforma dla usług przedpłaconych (prepaid) i abonamentowych (postpaid), umożliwiająca integrację z istniejącymi węzłami sieci i systemami billingowymi;
  • możliwość samokonfiguracji platformy dla nowo tworzonych subskrypcji/kont, bez ingerencji systemów zewnętrznych (self provisioning).

Źródło tekstu: Oracle     

Dodaj do:

Tagi: centernet | oracle

w sumie: 7
  • 1

    1. ~  2013-04-17 17:41:23  host: public-gprs527585.centertel.pl

    Ale zaszaleli :)

  • 0

    2. ~  2013-04-17 19:47:13  host: ip-78-30-96-170.free.aero2.net.pl

    Pamietam jak zmieniali system finansowo ksiegowy w TPSA z Comarchu bodajze na Oracle. Burdel byl niezly - ale pozniej ksiegowe klnely bo nie mogly eksportowac danych np miedzy jedna czescia aplikacji a druga, zeby sprawdzic builans musialy wszystko wydrukowac ( jakies 2000 stron ) itp babole. Jak slysze oracle, to sie jeze, bo pracowalem z nimi drzwi w drzwi i slyszalem te nerwy.

  • 0

    3. ~pracownik  2013-04-17 20:31:41  host: 078088130026.choszczno.vectranet.pl

    plus tez ma system od nich siebel -masakra straszna kasę na to wydali a teraz sami z tego wychodzą spora czesc pracowników wogole tego nie umie obsługiwać.

  • 0

    4. ~-  2013-04-17 20:46:02  host: 84-10-104-145.dynamic.chello.pl

    I coraz gorzej nowy system i nikt tego nie umie obslugiwac

  • 1

    6. ~  2013-04-17 21:46:21  host: ip-94-42-244-10.multimo.pl

    Oracle to padaka. "Gratuluję" wyboru.

  • 0

    7. ~mirekb  2013-04-17 22:28:14  host: 37.152.24.41

    kwesia pomiau ruchu dla spolek zygmunta jest jasna.reszta jest zbędnda

  • 0

    8. ~mBm  2013-04-17 23:49:07  host: 176.97.24.87

    Skoro piszecie że to padaka to pewnie plusowy EBOK też wdrożył Oracle. Mam złe wspomnienia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-210-170.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.