DAJ CYNK

CenterNet sponsorem Speedwaya

sirmark

Wydarzenia

CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi.

CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi.

Żużel jest jednym z najbardziej widowiskowych sportów motorowych, cieszy się niezmienną popularnością wśród środowisk lokalnych ale jest wciąż niedostatecznie doceniany w wymiarze ogólnopolskim. Nasza współpraca ma pomóc tej dyscyplinie. Filozofia firmy zakłada wspieranie i promocję społeczności. CenterNet będzie prowadził odpowiedzialny społecznie biznes, a wspieranie żużla wpisuje się w ten sposób myślenia - mówi wiceprezes CenterNet Grzegorz Tomczyk. Synonimem żużla jest dynamika, kojarzy się z nim rozwój, ale i odpowiedzialność. Chcemy wykorzystać ten potencjał - dodaje.

Na mocy umowy informacje o sponsorze pojawią się docelowo na stadionach, w materiałach zawodów i relacjach TV. Umowa wchodzi w życie od sierpnia 2008 i będzie obowiązywała do końca sezonu 2010.

To spełnienie oczekiwań całego środowiska żużlowego i ukoronowanie wielomiesięcznych starań - mówi prezes Speedway Ekstraligi, Ryszard Kowalski. Mamy nadzieję, ze nasi nowi partnerzy szybko przekonają się o wymiernych korzyściach płynących z ich decyzji. Już dziś Speedway Ekstraliga jest najsilniejszą ligą żużlową na świecie, jej znakiem firmowym są widowiska na najwyższym poziomie, wypełnione stadiony i dzięki umowie z TVP coraz większa oglądalność telewizyjna, a tym samym szybko rosnąca wartość medialna.

Speedway Ekstraliga jest na drugim miejscu w Polsce pod względem liczby widzów na stadionach (średnio około 10 tysięcy na mecz), zaraz po piłkarskiej ekstraklasie. Rywalizuje w niej 8 drużyn, w sezonie rozgrywanych jest około 80 imprez. Według danych pochodzących z badań oglądalności, widownia relacji telewizyjnych w bieżącym sezonie sięga pół miliona widzów co weekend.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: CenterNet