CenterNet odświeża markę telefonii komórkowej wRodzinie. Z początkiem czerwca zmianie ulegnie logotyp sieci oraz uruchomiona zostanie nowa strona internetowa operatora. Komunikacji zmian towarzyszyć będzie kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat.
6. czerwca CenterNet rozpoczyna działania wizerunkowe dla marki wRodzinie. Są one konsekwencją rozszerzenia grupy docelowej, zmiany strategii komunikacji oraz podjęcia decyzji
o rewitalizacji marki.
Pierwszym i najwyraźniejszym elementem tego procesu jest odświeżenie logotypu sieci. Nowe, uproszczone i nowoczesne logo "wRodzinie" podkreśla nazwę operatora oraz nawiązuje do więzi rodzinnych. Logotyp został wzbogacony o hasło "bliscy bliżej", wyrażające główną ideę marki.
Wraz z premierą odświeżonego logotypu przeprowadzona zostanie telewizyjna kampania reklamowa, która emitowana będzie począwszy od 6. czerwca w wybranych programach Grupy Polsat. Specjalnie z myślą o kampanii przygotowano 3 spoty:
Źródło tekstu: wRodzinie