DAJ CYNK

CenterNet odświeża wRodzinie

LuiN

Wydarzenia

CenterNet odświeża markę telefonii komórkowej wRodzinie. Z początkiem czerwca zmianie ulegnie logotyp sieci oraz uruchomiona zostanie nowa strona internetowa operatora. Komunikacji zmian towarzyszyć będzie kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat.

CenterNet odświeża markę telefonii komórkowej wRodzinie. Z początkiem czerwca zmianie ulegnie logotyp sieci oraz uruchomiona zostanie nowa strona internetowa operatora. Komunikacji zmian towarzyszyć będzie kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat.

6. czerwca CenterNet rozpoczyna działania wizerunkowe dla marki wRodzinie. Są one konsekwencją rozszerzenia grupy docelowej, zmiany strategii komunikacji oraz podjęcia decyzji o rewitalizacji marki.

Pierwszym i najwyraźniejszym elementem tego procesu jest odświeżenie logotypu sieci. Nowe, uproszczone i nowoczesne logo "wRodzinie" podkreśla nazwę operatora oraz nawiązuje do więzi rodzinnych. Logotyp został wzbogacony o hasło "bliscy bliżej", wyrażające główną ideę marki.

Wraz z premierą odświeżonego logotypu przeprowadzona zostanie telewizyjna kampania reklamowa, która emitowana będzie począwszy od 6. czerwca w wybranych programach Grupy Polsat. Specjalnie z myślą o kampanii przygotowano 3 spoty:







Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wRodzinie