Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Cennik oferty internetowej Tele2

Cennik oferty internetowej Tele2

sirmark 25 Czerwca 2007 14:30

0 0

Prezentujemy cennik oferty szerokopasmowego dostępu do Internetu Tele2 dla klientów Telekomunikacji Polskiej w oparciu o umowę bitstream access.

Promocyjny cennik usług:

Prędkość

Długość umowy

1 mies.

2 i 3 mies.

4,5 i 6 mies.

po 6 mies.

1 Mb/s

36 mies.

15 zł

15 zł

15 zł

55 zł

24 mies.

25 zł

25 zł

65 zł

65 zł

12 mies.

35 zł

74 zł

74 zł

74 zł

2 Mb/s

36 mies.

25 zł

25 zł

25 zł

105 zł

24 mies.

35 zł

35 zł

125 zł

125 zł

12 mies.

45 zł

134 zł

134 zł

134 zł

6 Mb/s

36 mies.

35 zł

35 zł

35 zł

125 zł

24 mies.

45 zł

45 zł

144 zł

144 zł

12 mies.

55 zł

154 zł

154 zł

154 zł


Ceny brutto (z VAT). Aktywacja i wypożyczenie modemu - po 1,22 zł jednorazowo. Zmian prędkości na większą jest darmowa, na mniejszą kosztuje jednorazowo 122 zł.




Oferta dostępna jest od dziś na terenie całej Polski oprócz stref numeracyjnych 6x, które mają być włączone w najbliższych tygodniach. Z oferty nie mogą skorzystać klienci TP korzystający z abonamentu WLR operatora alternatywnego. Według zapewnień operatora, to także ma być możliwe za kilka tygodni.

Zobacz: cennik Tele2 Internet (plik PDF; 540 kB).
Zobacz: regulamin usługi (plik PDF; 70 kB).

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 69
  • 0

    50.  2007-06-25 17:34:37

    to tak jak na początku było z eBay: bez www nie działało, dopiero w lutym podpieli samo ebay.pl do serwera

  • 0

    51. ~berdys  2007-06-25 18:14:22  host: 32.grybow.net.pl

    zlocisza mniej od TP ?? to ja dziekuje :) zadna konkurencja dla neo 1 mb ... jakbym mial tanio brac neta to lepiej juz 512 w tp za 33 przez pierwszy rok i 66 przez nastepny. Pomyslec, ze bede kiedys chwalil tepse... ehh

  • 0

    52. ~dt  2007-06-25 18:30:59  host: wap.plusgsm.pl

    Drogo cos. Porownalem tylko na szybko najbardziej chodliwa opcje 1 mega na 12 m-cy i ciesze sie ze mam netie i polecilem tez kuzynowi.

  • 0

    53. ~noname  2007-06-25 20:12:28  host: egs78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śmieszna firma, śmieszna oferta. Żenua!

  • 0

    54. ~ukenamuniu  2007-06-25 21:11:13  host: nat-go2.aster.pl

    Przecież Robin Hood w chustce powiedział w TV, że odbiera TP i daje innym operatorom. BSA i WLR jest kupowany przez Tele2 w TP z 50% opustem. TP wszystko (prawie) robi za operatora nicniemającego. A o ile on łaskawie obniża cenę usługi? Prom do Szwecji już dzisiaj odpłynął, ale będą następne.

  • 0

    55. ~Bartek  2007-06-25 22:22:35  host: gdn114.internetdsl.tpnet.pl

    Oferta gorsza od Netii lub GTS Energis.... ale przynajmniej plus jest taki, że odbiorą trochę rynku od tepsy....

  • 0

    56. ~  2007-06-25 22:25:03  host: chello087207040151.chello.pl

    Proszę nie wychodzić z domu. Będa brać z łapanki. A te dwa złote różnicy zeżre opłata na poczcie za dodatkowy rachunek dla tele2.

  • 0

    57. ~Bartek  2007-06-26 10:08:21  host: gdn114.internetdsl.tpnet.pl

    A kto jeszcze płaci rachunki na poczcie???? :))) Ja już od lat robię przelewy przez internet :)

  • 0

    58. ~Pero  2007-06-26 10:14:23  host: pf.epsa.pl

    tele2-chyba to jakiś żart-za 2 zł miesięcznie nie opłaca mi się chodzić i dzwonić i załatwiać-jakby było 20 zł to co innego

  • 0

    59.  2007-06-26 10:28:55

    Jasne że całe BSA to chore wyjście ale jeszcze gorszym był monopol TPsa gdzie za samo założenie SDI płaciło się prawie 1000 zł. Do ok 200 zł miesieczny abonament.

  • 0

    60. ~kamil  2007-06-26 10:40:17  host: host-2-181.edata.net.pl

    a jaka linie trzeba miec od tpsa? co wychodzi najtaniej? da sie na socjalnym? nie zalezy mi na numerze ani rozmowach, tylko na linii. pozdrawiam

  • 0

    61.  2007-06-26 10:49:02

    kamil - tak to jest na lini TPsa. Na socjalnym też można. Mozna też wziąć Neo i później zawisić linie (płaci się za to ok 21 zł miesiecznie). Co wychodzi najtaniej? To zależy jaka opcja szybkości oraz czas trwania umowy.

  • 0

    62.  2007-06-26 12:25:19

    ~Bartek - nawet nie masz pojęcia jak dużo ludzi ;-) Ja też już nie piję "surowej" wody z kranu od wielu lat, co nie znaczy, że nikt tego nie robi ;-)

  • 0

    63. ~PLANET  2007-06-26 13:01:20  host: gpy74.internetdsl.tpnet.pl

    Padaka. Ale niedlugo bede mial u nich 'test' (czekam juz dwa miesiace, zbieraja sie jak sojka za morze, przynajmniej juz dostali umowe niedawno - teraz czekam na modem ;D) trzymiesieczny, to sobie 'potestuje' (ROTFL) (nie ma to jak dwa lacza, razem wychodzi jakies 12-15 zl za megabit na miesiac przez ten kwartal ;) a potem nawet na rok nie oplaca mi sie brac - pierwszy miesiac abo 35, drugi 34 (bo -40 zl za wlasny modem, tak to licza...), a potem juz 74 ? noł fenks ;)

  • 0

    64. ~Ekar  2007-06-26 22:49:03  host: devil.srv.dobranet.pl

    A co byscie polecili poniewaz mam zamiar zrezygnowac z Radiowki 512kb/s imam zamiar zamowic jakis Internet typu 1MB i jaki byscie polecili Tele 2 NEO czy moze Netia ?? Porsze o sensowene odpoweidzi.

  • 0

    65. ~Vermor  2007-06-28 23:52:21  host: 87-204-218-2.ip.netia.com.pl

    u mnie na wiosce można tylko Tele2 neo nie chcą założyć neti tez nie ;/ wiec sie chyba skusze na 1mb (teraz mam radiówkę 90kb za 36,60 wiec wole Tele2 :P)

  • 0

    66. ~Ekar  2007-07-02 14:34:23  host: devil.srv.dobranet.pl

    to jak zalozysz to zdaj relaciej jka to dziala;]

  • 0

    67. ~ja  2007-11-29 20:11:52  host: aawc96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pracuje

  • 0

    68. ~mała  2007-11-29 20:16:35  host: aawc96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiecie co wam powiem prracuje w tele2 i jak coś sie nie podoba to należy poprostu powiedzieć dziękuje a nie za przeproszeniem sadzić joby ludziom pracującym, my mówimy tak jak jest i nie zle na tym gardło wydzieramy za marme grosze nie podoba sie to podziekować i tylt ja ukłonów nie chce a wychodząc z pracy szlak mnie trafia jacy ludzie żyją na tym swiecie??

  • 0

    69. ~...  2007-11-29 20:21:58  host: aawc96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszystkie joby dostają telefoniczni doradcy za jakie grzechy, mówimy tak jak mamy przekazane na szkoleniach i nikt mi nie powie ze uczymy się jednej formatki na pamięc bo z każdym człowiekiem trzeba rozmawiać inaczej i to apsolutnie ni skutkuje, to ze dalcze struktury są nie solidne to nie nasza wina już nawet słyszałam ze jestem z cba

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-61-66.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.