Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości CEM - platforma obsługi klienta w sieci Era

CEM - platforma obsługi klienta w sieci Era

sirmark 15 Września 2008 14:33

0 0

Polska Telefonia Cyfrowa jako pierwsza firma w Polsce i Europie centralnej wprowadziła program Customer Experience Management (CEM). Jest to strategia pozwalająca na kompleksowe zarządzanie wiedzą na temat sposobów korzystania z usług przez klientów i umożliwia zaoferowanie im optymalnych rozwiązań na podstawie zebranych informacji.

CEM składa się z trzech podstawowych filarów: nowej filozofii obsługi klienta opartej na specjalnie w tym celu zaprojektowanych procesach biznesowych, technologii oraz specjalistycznego oprogramowania. Zastosowane w CEM rozwiązania umożliwiają, m.in., aktywne wspomaganie klientów w konfiguracji urządzeń końcowych pozwalających na korzystanie z zawansowanych usług, np. dostępu do Internetu lub serwisów multimedialnych.




Customer Experience Management łączy w jeden system technologie sieciowe i działania firmy skierowane na rozwój infrastruktury z wprowadzaniem nowoczesnych usług oraz obsługą klienta. Jednym z najważniejszych elementów systemu CEM jest bezpośrednia obsługa użytkowników, dlatego w pierwszej kolejności został on wdrożony w biurze obsługi abonenta, gdzie przeprowadzono program specjalnych szkoleń wprowadzających nową filozofię działania.

2 października 2008r. Polska Telefonia Cyfrowa wspólnie z Politechniką Warszawską organizuje międzynarodową konferencję poświęconą zastosowaniu CEM w branży telekomunikacyjnej, na której swoimi spostrzeżeniami podzieli się grono autorytetów zarówno ze środowiska biznesowego jak i akademickiego.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 27
  • 0

    8. ~da  2008-09-15 15:22:49  host: dpb215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jedno z drugim nie wiele ma wspólnego platforma na pewno usprawni działanie sieci, a oferta to co innego. jako pierwsi w europie centralnej - to już coś

  • 0

    9. ~yadda  2008-09-15 15:31:21  host: cxm106.internetdsl.tpnet.pl

    -> 5: Fakt! Pojedynczy klient dla operatora znaczy boleśnie niewiele. Kontakt z obsługą klienta PTC zawsze utwierdzał mnie w tym przekonaniu. :)

  • 0

    10. ~wroclove  2008-09-15 15:51:16  host: xdsl-468.wroclaw.dialog.net.pl

    4. ja mam to prawie zawsze we Wrocławiu w ok. Pl. Grunwaldzkiego...

  • 0

    11. ~jojo  2008-09-15 15:52:09  host: eff66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktoś mi może wyjaśnić o co tak właściwe chodzi. Wszystko fajnie, cacy - jest ten cały CEM i co mi to da jako klientowi usług prze(d)płaconych...? Kiedy odświeżenie ofert!?

  • 0

    12. ~Sensej  2008-09-15 16:08:07  host: aeha183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja pracuje w APS Era, bardzo się staram aby klienci byli usatysfakcjonowani ale i tak wiem ze PTC ma mnie gdzieś i nie umożliwi przejścia do sklepu firmowego:/

  • 0

    13.  2008-09-15 16:31:52

    po co w Erze nowe oferty? Nie wystarczają odanawiane promocyjne załączniki cenowe?

  • 0

    14. ~r  2008-09-15 16:39:49  host: gw.itfsystem.pl

    Odnośnie BOA w erze to pamiętam taką sytuację, kiedy po przedłużeniu umowy telefonicznie w czasie rozmowy z konsultantem poszedłem po kilku dniach, żeby jednak zrezygnować z nowej umowy na czas określony i zostać przy starej na czas nieokreślony (przysługiwały mi na to 14dni)a konsultant powiedział mi wówczas taki "...jak będzie Pan tak przedłużał i rezygnował, to w końcu operator z Pana zrezygnuje" Jeszcze tego samego dnia wysłałem poleconym rozwiązanie umowy. Bezczelność tej obsługi nie zna chyba granic.

  • 0

    15.  2008-09-15 16:52:44

    Nigdy nie narzekałem na obsługę w Erze podobnie jak wczesniej gdy byłem w Plusie. Nowy system w Erze to napewno fajna spraa ale pod warunkiem ze poprawią i rozbudują oferte np pakiety internetowe.

  • 0

    16. ~pocominik  2008-09-15 17:09:05  host: ip-193-239-80-130.merinet.pl

    14: Nie znam Twojej sytuacja ale śmiem twierdzić że konsultant dobrze Ci powiedział. Firma i Klient to powinni być partnerzy Ty im płacisz oni świadczą usługi A nie ciągłe narzekania... może to lepsze... a mój kolega dostał 5 zł taniej ten tel.. a Plusie to proponują mi to i tamto... itd. bułkę przez bibułkę Jak słucham opowieści konsultantów których znam o tym jacy są klienci to aż mi słabo. Pozdrowienia dla wszystkich normalnych klientów

  • 0

    17. ~ks  2008-09-15 17:44:59  host: acrf238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do tej pory tzn oferta sugerowana przez BOA liczona jest tak: jak placisz srednio 40,01 brutto to oferowany jest abonament nastepny po tej kwocie czyli np 60zl. Co oznacza ze jezeli karta sim lezy nieuzywana i plate tam tylko abonament z zalozmy taryfa biznes 40, to oni mi powiedza ze dla mnie najlepsza bedzie taryfa za 70 netto ;-)

  • 0

    18.  2008-09-15 17:56:34

    @17 za sjp.pwn.pl oferta: formalna propozycja zawarcia umowy, dokonania transakcji Kluczowym w tej definicji jest słowo "propozycja", która nie jest tożsama z "obowiązkiem". Polega na tym, że operator składa Ci propozycję, którą Ty a) odrzucasz b) negocjujesz c) składasz rezygnację.

  • 0

    19. ~jojo  2008-09-15 18:08:23  host: eff66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wlo - ja o prepaidach - Plus nie odstaje wiele od Ery pod względem promocji w systemie przedpłaconym.

  • 0

    20.  2008-09-15 18:08:32

    Ja niestety tej sieci definitywnie dziękuję i liczę dni do 9 października, kiedy to nastąpi zwrot numeru do Plusa, z którego kiedyś nierozważnie przeniosłem numer właśnie do Ery. Mam już dość czkawek, przerywanych rozmów i lipnego zasięgu. Muszę przyznać, że obsługę klienta mają nienajgorszą, ale to i tak niewiele w tym momencie zmienia...

  • 0

    21.  2008-09-15 18:24:18

    Zamiast wprowadzania jakichś drogich platform, co to niby mają obsługę klientów usprawnić i dobrać im pod potrzeby usługi, zmieniliby w końcu ofertę prepaid. Nie wystarczy zmiana platformy, by dobrze dobrać sobie usługi i tanio rozmawiać, skoro nie ma z czego wybierać. Kiedyś w prepaidach do wyboru było kilka różnych taryf. Dzisiaj aż jedna z tysiącem coraz to bardziej zakręconych pakietów. Chyba że chodzi im o dobieranie prepaidowcom ofert abonamentowych, bo namiętnie i nachalnie rozsyłają smsy, by przejść na abonament. Na jakieś szybkie zmiany w TakTaku jednak nie liczę, bo ostatnio wzięli się za promowanie usługi Bonus, która jest już dostępna od kilku lat. Chyba po prostu nie mają pomysłu, co zrobić z TakTakiem. Już Heyah ma nieco ciekawszą ofertę.

  • 0

    22.  2008-09-15 20:37:57

    Tak Tak jawi mi się ostatnio jako prepaid wyłącznie korzystny dla osób, które mają dużo znajomych w Erze.Poza tym stagnacja w tej ofercie rzuca się w oczy.

  • 0

    23. ~r  2008-09-15 21:02:13  host: gw.itfsystem.pl

    #16 W rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany jak się okazało ogólnie o nowej ofercie ale poinformowany zostałem także o możliwości zrezygnowania z niej w okresie 14dni. Zapoznałem się z ofertą szczegółowo i uznałem że nie jest dla mnie lepsza i chciałem zostać przy starej ale po zachowaniu konsultanta podziękowałem temu operatorowi za współpracę. Nie wiem jak Ty rozumiesz słowo partnerzy ale ja rozumiem to tak, że obie strony mają m.in. wobec siebie jakieś zobowiązania. Skorzystałem z prawa jakie mi przysługiwało a zachowanie konsultanta wg. mnie nie miało nic wspólnego z miłą obsługą klienta.

  • 0

    24. ~10-letni-abonent  2008-09-16 01:18:41  host: ip-84.38.160.60.resman.pl

    do 5: witaj misiu pomarańczowy bądź syberyjski... mi jakoś zawsze potwierdzano moje stwierdzenia reklamacyjne (z 5 chyba ich było), iż białe jest białe... żadnych problemów, ewentualnie małe nieporozumienie, to 20 minut gratis w ramach rekompensaty za fatygę dostawałem... więc nie wiem skąd się koleś urwałeś, ale chyba nie z choinki lecz z konkurencji...

  • 0

    25. ~1  2008-09-16 01:29:37  host: ip-84.38.160.60.resman.pl

    no teraz rzuciłem okiem na resztę wpisów... widzę że moje spostrzeżenia są trafne, konsultanci "+" & pomarańczy dyżurują ostro, stąd te brednie... PS. Polecam napisać cokolwiek mail'em do waszego Pluszaka lub Oranża, odpowiedz zdawkowa lub żadnej... W Erze w jednym majlu rozstrzygnięcie sprawy... PS2. Chce się wam tak oczerniać konkurencję? No chyba że wam płacą, mi nie więc papa...

  • 0

    26. ~1  2008-09-16 01:34:56  host: ip-84.38.160.60.resman.pl

    dodam jeszcze tylko, że w Pluszaku w BOKu informacji udzielał mi podpity koleś, a innym razem w sprawie aneksu dostałem info, niech pan pójdzie do salonu... ufff. ale to nie moja siec, dzwoniłem tylko w sprawie siostry...

  • 0

    27. ~zac  2008-09-16 10:18:35  host: dqs219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    obsługa w Erze jest ok, czasami trafi sie na mniej kumatego konsultanta, ale gdzie tak nie jest? zawsze za to naprawdę chca pomóc i najwyżej przyznają sie do nie wiedzy i przekieruja dalej. a taka platforma powinna jeszcze im pomóc, zatem więcej optymizmu :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-232-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet