Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości CCS zarobi na ekspansji

CCS zarobi na ekspansji

sirmark 14 Lutego 2008 01:58

0 0

Warszawskie Cyfrowe Centrum Serwisowe spodziewa się w tym roku podwojenia przychodów, do ponad 400 mln zł. Jest jedną z największych w naszym regionie firm zajmujących się naprawami sprzętu telekomunikacyjnego - pisze Rzeczpospolita.




W ramach obsługi gwarancyjnej oraz do napraw pogwarancyjnych do firmy trafia codziennie ok. 1 tys. telefonów komórkowych. Spółka ma zawarte umowy z ośmioma światowymi producentami telefonów komórkowych, serwisuje sprzęt przysyłany z niemal dziesięciu krajów, weszła także na rynki Ukrainy i Litwy, gdzie utworzyła swoje spółki. Jak dotychczas firma inwestuje w nowe przedsięwzięcia własne środki.

Źródło tekstu: Rzeczpospolita     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~szalony  2008-02-14 02:25:21  host: 87-205-254-113.adsl.inetia.pl

    1000 telefonów na dzień :) To ile osób je naprawia i ile to czasu zajmuje ? Rok temu dałem nokie do naprawy to prawie 2miesiące jej nie oddawali ...

  • 0

    2. ~  2008-02-14 04:15:52  host: inet20909ng-1.eranet.pl

    To juz wiemy dlaczego serwis nokii w Plsce jest na tak zenujacym poziomie.... i te ceny za naprawy wziete z kosmosu..

  • 0

    3. ~arasson  2008-02-14 09:26:26  host: cxy74.internetdsl.tpnet.pl

    Z tego co wiem to CCS nie zajmuje się Nokią. CRC jest autoryzowanym serwisem Nokii.

  • 0

    4. ~serwisant  2008-02-14 10:29:24  host: fgj130.internetdsl.tpnet.pl

    Dokładnie arasson... CCS nie ma nic wspólnego z serwisowaniem telefonów NOKIA w Polsce. NOKIA naprawiają u nas lokalne punkty serwisowe NOKIA oraz dwa centra serwisowe: CRC i Sacel...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-61-66.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.