Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Call Center w Polsce wciąż na kablu

Call Center w Polsce wciąż na kablu

LuiN 15 Listopada 2011 12:35

0 0

Z badania polskiego rynku Call Center, zrealizowanego na zlecenie marki Jabra wynika, że ponad połowa polskich dostawców usług call center (52,3%) wykorzystuje w codziennej pracy tradycyjne aparaty telefoniczne.

Jak wynika z raportu, zdecydowana większość pracowników CC jest zmuszona pracować przy biurku. Aż 62,9% polskich centrów kontaktowych stosuje na co dzień wyłącznie słuchawki przewodowe. Bezprzewodowe zestawy wykorzystuje zaledwie 9,8% firm. Niewiele przedsiębiorstw kontaktuje się także z klientami przez softphony. Takie rozwiązanie wprowadziło 26,2% przebadanych podmiotów.




Tymczasem według badań Forrester Research do 2020 roku 85% pracowników na całym świecie uwolni się od biurek i będzie wykonywało swoje obowiązki zdalnie. Tę tendencję potwierdzają także wyniki badań GN Netcom i E - media. Ukazują, że już teraz zdecydowana większość osób (75%) pracuje w trybie mieszanym, zarówno w biurze, jak i poza nim.

Źródło tekstu: Jabra     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 1

    2. ~  2011-11-15 12:48:47  host: host-89-231-191-194.dynamic.mm.pl

    wiecej pola magnetycznego szybciej bedzie rak

  • 3

    3. ~ekspert cc  2011-11-15 13:02:22  host: 194.246.124.200

    co za tekst!! "wiekszośc pracowników JEST ZMUSZONA pracować przy biurku'? a niby gdzie maja pracować? a z tym badaniem Forrester Research (do 2020 roku 85% pracowników na całym świecie uwolni się od biurek i będzie wykonywało swoje obowiązki zdalnie), to tez ściema. Na pewno w Polsce to się nie wydarzy, jesli chodzi o rynek call center..z tak marnym dostępem do Internetu, szybkością przesyłania danych, a przede wszystkim mentalnością Polaków -"Pańskie oko konia tuczy"

  • 1

    4. ~DominikP  2011-11-15 13:21:18  host: user-46-112-212-23.play-internet.pl

    Kpina. W polskim call center nikt nie zadba o komfort pracowników. Liczy się tylko w jakim stopniu można ich oskubać z wypłaty co miesiąc...

  • 2

    5. ~ala  2011-11-15 13:22:01  host: user-109-243-126-65.play-internet.pl

    co za głupoty... kabelek nie potrzebuje ładowarki. jest wygodniejszy! zakąłasz słuchawki z mikrofonem, wpinasz się koło klawiatury i pracujesz. a nie "gdzie ładowarka"...

  • 0

    6. ~another ekspert cc  2011-11-15 14:13:55  host: atropos.tpi.pl

    Praca zdalna to chyba przy telesprzedaży poduszek i gumy do żucia, i to na losowej bazie. Żadna poważna firma nie pozwoli na całkowity brak mechanizmów bezpieczeństwa.

  • 1

    7. ~  2011-11-15 14:25:59  host: 193.19.165.123.osk.enformatic.pl

    @6 Firmy raczej srednio przejmuja sie bezpienstwem danych swoich abonentów. Wystraczy ze mamy telefon na abonament i do naszych danych ma dostep kilka tysiecy doradców, czyli w wiekszosci studentów zarabiajacych minimalna krajowa.

  • 0

    8.  2011-11-15 14:28:59

    znam jedno CC niezwiazane z ogolnie pojeta telekomunikacja - korzystaja z tradycyjnych aparatow z przystawkami bezprzewodowymi, ktore podpiete sa miedzy tradycyjna sluchawke. do jakiej grupy zostaly takie urzadzenia zaliczone? a ze biurko? a gdzie Ci ludzie maja pracowac? nawet zdalnie w domu nie da sie znac wszystkich mozliwych ofert na pamiec i trzeba miec miejsce na papiery i inne rzeczy...

  • 0

    9.  2011-11-15 14:31:15

    @7 duzo zalezy od firmy. w/w przezemnie firma dziala w turystyce i na kazdy zakup daja numer rezerwacji. nie pamietasz numeru rezerwacji - nie dokonasz w niej zmian, bo pracownicy maja zakaz wyszukiwania ludzi w bazie danych po nazwiskach i scisle sie tego trzymaja.

  • 0

    10.  2011-11-15 14:31:31

    zapomnieli dopisać że polskie call center korzysta z VoIP-ów, ISDNów PRA i komórek z PLAYA z nielimitowanymi rozmowami na stacjonarki. Także neofony z tepsy służą - wystarczy jedno konto sip skonfigurować na bramce (np. PAP2T) i dwóch agentów jednocześnie może dzwonić.

  • 0

    11. ~  2011-11-15 15:03:27  host: emb17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i co z tego że wykorzystują zwykłe aparaty? W firmach też jest tego pełno.

  • 0

    12. ~wojciech  2011-11-15 15:09:33  host: 83-238-234-213.adsl.inetia.pl

    "zrealizowanego na zlecenie marki Jabra" -- tia... czy to nie oni sie promuja w bezprzewodowych słuchawkach? Ja tam (zwłaszcza w CC) sensu nie widzę - przecież kabelek nie wadzi aż tak, a jakby trzeba co chwile toto ładować to zwariować by można...

  • -1

    13. ~qerty  2011-11-15 16:20:55  host: 095160110018.warszawa.vectranet.pl

    Co za brednie!!! Kto to napisał i dlaczego Telepolis reklamuje markę Jabra? Czy nie powinno być informacji w stylu "artykuł sponsorowany" ?

  • 0

    14. ~fttp  2011-11-15 18:35:39  host: public-gprs34527.centertel.pl

    poziom wp albo onetu

  • 0

    15. ~  2011-11-16 17:24:14  host: 89-72-234-152.dynamic.chello.pl

    Nie wiem jakie warunki dostają firmy przy podpisaniu umowy... ale biorąc pod uwagę rozbudowę infrastruktury neostrady oraz okazyjne promocje takie jak neostrada z tv, to nic dziwnego że net stacjonarny cieszy się popularnością

  • 0

    16. ~konsultant  2011-11-22 12:06:22  host: c29-154.icpnet.pl

    btw, nie ma nic gorszego niż praca jako konsultant. w szczególności kiedy połowa abonentów (albo jak sami się określają "abonamentów") jest ze wsi i cechuje się wtórnym analfabetyzmem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.