Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Byk Sukcesu" dla Grzegorza Esza

"Byk Sukcesu" dla Grzegorza Esza

WitekT 17 Stycznia 2005 11:07

0 0

Za to, że czerwona łapka Heyah pojawiła się wszędzie, że zagarnęła miliony klientów, a co najważniejsze, że wśród młodych ludzi cieszy się taką popularnością - takimi słowami organizatorzy powitali Grzegorza Esza, dyrektora zarządzajacego Heyah, na ceremonii wręczenia nagród podczas XV Charytatywnego Balu Sukcesu, który odbył się w Warszawie.

Grzegorz Esz został uhonorowany nagrodą Byka Sukcesu w kategorii Biznes. Co roku kapituła konkursu wręcza tradycyjną nagrodę miesięcznika ludziom, którzy odnieśli znaczący sukces i mieli wpływ na wydarzenia w minionym roku.




Heyah, choć pojawiła się na rynku zaledwie 10 miesięcy temu, zyskała już uznanie i sympatię. Marka otrzymała nominacje i nagrody m.in.: tytuł Studenckiej Marki 2004, Złote Orły 2004, tytuł Produktu Roku 2004 przyznany przez czytelników PC World Komputer, miejsce dla Heyah wśród najlepszych marek III Rzeczypospolitej w rankingu Pulsu Biznesu, nominacje na festiwalu reklamy w Portoroż w Słowenii, a także w konkursie GSM Association Awards w Cannes.

To już druga nagroda Byka Sukcesu, która została przyznana Polskiej Telefonii Cyfrowej. W roku 2000 statuetkę Byka Sukcesu odebrał Prezes Zarządu PTC Bogusław Kułakowski.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-187-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.