Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości BT obsługuje PepsiCo

BT obsługuje PepsiCo

WitekT 9 Października 2006 11:02

0 0

Amerykański oddział British Telecom podpisał siedmioletni kontrakt z PepsiCo dotyczący zarządzania usługami (ang. managed services). Na mocy porozumienia, BT będzie dostarczać i zarządzać zintegrowanym pakietem obejmującym dane, sieć LAN, bezpieczeństwo, system konferencyjny, zdalny dostęp oraz usługami internetowymi.

Zgodnie z warunkami kontraktu, BT będzie zarządzać infrastrukturą sieciową PepsiCo International, w tym także lokalną, w ponad 900 oddziałach firmy znajdujących się w 60 krajach. Ponadto BT przeniesie wspomniane usługi do nowoczesnej, szybkiej globalnej infrastruktury sieciowej MPLS bazującej na protokole IP.




PepsiCo podpisała także globalny kontrakt na usługi IT z firmą HP, która jest strategicznym partnerem BT. Umożliwia to PepsiCo wzmocnienie infrastruktury technologicznej poprzez sprowadzenie środowiska serwerowego do trzech globalnych centrów bazodanowych HP.

W Polsce BT obsługuje m.in. Fiata, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: BT     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2006-10-09 16:37:26

    Chodzi o Pepsi Colę czy tylko nazwa podobna? :P

  • 0

    2. ~ezt  2006-10-09 18:52:54  host: rt21.dka.pl

    PepsiCo to głównie Pepsi Cola, ale także cała gama przekąsek - choćby chipsy Lays.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.