DAJ CYNK

Brytyjscy użytkownicy komórek są mało lojalni

Q!

Wydarzenia

Prawie połowa Brytyjczyków gotowa jest odejść z sieci swojego dotychczasowego operatora, jeśli ten nie zaoferuje im interesującego telefonu podczas przedłużania umowy - wynika z badań przedstawionych przez Art. Technology Group.

Prawie połowa Brytyjczyków gotowa jest odejść z sieci swojego dotychczasowego operatora, jeśli ten nie zaoferuje im interesującego telefonu podczas przedłużania umowy - wynika z badań przedstawionych przez Art. Technology Group.

Brak interesującego modelu telefonu było jedną z przyczyn, dla których 45% badanych mogłoby zmienić operatora. 31% badanych zrobiło to w ciągu ostatnich 5 lat raz. Kolejne 10% ankietowanych w tym samym czasie przynajmniej dwa razy zmieniło swojego dostawcę usług komórkowych.

Klienci narzekają również na słabą lub bardzo słabą obsługę klienta. 72% spośród nich odwiedza stronę swojego operatora tylko raz w miesiącu, aby zobaczyć zestawienie wykonanych połączeń. Przyczyną tego jest niewielka przydatność takich stron.

33% pytanych chciałoby, aby z takiej strony można było się połączyć bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta. 29% chciałoby, aby stronę operatora można było personalizować. 21% ankietowanych korzystałoby chętnie ze spersonalizowanych wyników wyszukiwania.

Według ATG, to właśnie udoskonalenie obsługi klientów oraz poprawa funkcjonalności stron operatorów są tymi, które mogą zatrzymać przy nich klientów na dłużej. A jest to ważne, gdyż migracja klientów pomiędzy sieciami jest na Wyspach zauważalnym zjawiskiem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: cellular-news