Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Brak WiFi w firmie może utrudnić rozwój

Brak WiFi w firmie może utrudnić rozwój

WitekT 9 Grudnia 2014 11:09

4 5

Ponad połowa europejskich firm nie udostępnia sieci bezprzewodowej swojemu personelowi. Ponadto badania ZyXELa wykazały, że co dziesiąty pracownik przez słabą jakość infrastruktury w firmie nie mógł zakończyć procesu sprzedaży.

Ponad 50% firm w Czechach, Niemczech, Szwecji, Holandii i w Wielkiej Brytanii nie oferuje swoim pracownikom dostępu do firmowej sieci bezprzewodowej. Niezależne badania 2,5 tys. europejskich pracowników biurowych przeprowadzone przez firmę Censuswide na zlecenie ZyXELa ujawniły, że w całej Europie z powodu słabej infrastruktury sieciowej firmy pozbawiają się okazji biznesowych na sprzedaż.




Tylko 45% ankietowanych ma dostęp do firmowej sieci bezprzewodowej. Jedna na dziesięć osób stwierdziła, że przez niską jakość połączenia internetowego nie mogła zakończyć procesu sprzedaży - ukazując tym samym, jak słaba jakość infrastruktury IT może negatywnie wpływać na rozwój biznesu. Co więcej, 15% ankietowanych potwierdziło, że niska jakość komunikacji stanowiła problem w osiągnieciu ich celów sprzedażowych, a 25% zgodziła się, że zła jakość połączeń uniemożliwiła im dotrzymanie terminu.

Były również pozytywne wskaźniki przedsiębiorstw obejmujące nowe technologie i elastyczne praktyki współpracy. Na przykład prawie 40% ankietowanych wskazywało, że ma możliwość pracy z domu, a 25% korzystała z rozwiązań bazujących na technologii chmury osobistej typu Salesforce.com, Dropbox lub Google Drive. To ukazuje, że istnieje w firmach potrzeba korzystania z nowoczesnych rozwiązań i technologii, ale niektóre firmy nie nadążają z dostarczaniem odpowiednich narzędzi do pracy, w tym dotyczących komunikacji.

Źródło tekstu: ZyXEL     

Dodaj do:

Tagi: wifi | zyxel

w sumie: 23
  • -2

    4.  2014-12-09 11:52:10

    @3 - na serio w sensie na serio chcą zwiększyć sprzedaż serwując taki bełkot.

  • 5

    5.  2014-12-09 11:53:53

    Czy badanie zrobione na zlecenie producenta sprzętu sieciowego mogło mieć inne wyniki?
    Internet w firmie powinni mieć Ci, którym jest on potrzebny do pracy. Możliwość połączenia z zasobami na zewnątrz firmy podobnie. Do tego powinien on być dostępny po kablu a nie przez WiFi. WiFi może być, ale tylko dla gości i najlepiej bez dostępu do sieci wewnątrz firmy.

  • 1

    6. ~bełkot do potegi  2014-12-09 11:57:55  host: aaxb202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bla, bla bla... marketingowy i korporacyjny bełkot - tyle są warte te śmieszne badania. ludziom tam się nudxzi i takie bzdury wymyślają.

  • -2

    7. ~Staszi  2014-12-09 12:03:44  host: ptcnat.t-mobile.pl

    Taki artykuł dajcie do Bravo Girl.

    Czytelniczki uwierzą.

  • 3

    8.  2014-12-09 12:06:25

    Niedawno dowiedziałem się, że bez tabletu w pracy pracuje się mniej wydajnie, a teraz okazuje się, że brak WiFi w firmie blokuje rozwój... bo "gdzieś ..." , "jacyś ..." pracownicy korzystając ze "słabej infrastruktury" nie dokończyli procesu sprzedaży. Słabe to merytorycznie.

  • 2

    9. ~ola  2014-12-09 12:10:30  host: ip-37-152-18-223.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8 to chyba ta praca na przeglądaniu FB polega... bo o wiele praktyczniejszy jest netbook...

  • 3

    10. ~  2014-12-09 12:15:49  host: user-5-173-116-112.play-internet.pl

    W zastosowaniach profesjonalnych najlepszy WLAN zwykle nie zastąpi nawet amatorsko wykonanej sieci LAN.

  • 0

    11.  2014-12-09 12:18:05

    "Brak WiFi w firmie może utrudnić rozwój" ... " szkodników"

  • 0

    12. ~Brk  2014-12-09 12:55:22  host: ip141-34.devices.net.pl

    Ale bzdury!

  • -2

    13.  2014-12-09 13:02:04

    Artykuł mi śmierdzi promowaniem chmury. Tylko głupek udostępnia zasoby firmy w chmurze obcym firmom. Nie mógł dokończyć sprzedaży przez złą infrastrukturę sieci. Jak sieć jest źle zrobiona i jeden z pracowników zabiera całe zasoby sieci to się nie dziwię. Wystarczy, ze zamiast pracować ściąga lub ogląda filmy. Po co komu WiFi w firmie. Jeśli pracujesz na komputerze to tylko kabel. Jest zdecydowanie lepszy i nie ma ryzyka podpięcia się do sieci przez osoby trzecie.

  • 0

    14. ~  2014-12-09 14:54:47  host: aaxb202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    artykuł do pudelka dajcie, a nie tu, takie bzdety POWER USEROM podstawiacie. wstyd redakcjo!

  • 0

    15. ~Fujarka  2014-12-09 16:05:03  host: 213.158.219.145.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @14 to pomysl teraz co za fajans siedzi w redakcji telepolisu.
    To jest dno!!!!!!

  • 0

    16.  2014-12-09 16:18:22

    Artykuł - potworek

  • 0

    17.  2014-12-09 16:24:19

    Kto nie uruchomił WiFi w firmie ten przegrał życie .....

  • 0

    18.  2014-12-09 18:56:23

    Tekst chyba rzeczywiście pisany dla pudelka. Jak woźny nie mógł zakończyć procesu sprzedaży bo nie miał dostępu do sieci WiFi to może i dobrze ;) ZyXEL próbuje sprzedać swoje produkty nieudolnie manipulując danymi.

    Czytając niektóre komentarze odnoszę wrażenie że jak ktoś się dostanie do firmowej sieci WiFi to czekają tam na niego najskrytsze informacje firmy łączenie z gołymi zdjęciami pracowników ;) Wydaje mi się że to może być bardziej skomplikowane niż router od neostrady obsługujący pc, tablet i telefon.

  • 0

    19.  2014-12-09 19:36:35

    Wi-Fi we firmie powinno być zakazane. A już na pewno to nadchodzące na 60 GHz.

  • 0

    20. ~antyGALAS  2014-12-10 09:44:23  host: rev-176.232.91.50.atman.pl

    pierwsze 3 akapity to zmielony kotlet ;-/ ostatni też nie lepszy, żenua.

  • 0

    21. ~cloudy  2014-12-10 11:22:49  host: afnz95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najlepsza z tego wszystkiego jest OSOBISTA chmura ? tak tak - salesforce.com

  • -1

    22. ~gość  2015-02-20 10:13:43  host: fw2.itsa.pl

    Sieć WiFi nie musi oznaczać braku bezpieczeństwa danych. Odpowiednio skonfigurowane sieci oraz urządzenia do użytku w firmach pozwalają na bezpieczne korzystanie z usługi. Polecam Aforte - rozwiązania WiFi dla biznesu.

  • 0

    23.  2015-02-20 10:14:55

    @22 - ale za reklamę to płać :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-129-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet