DAJ CYNK

Bors: co trzeci wybierający smartfona nie bierze pakietu danych

WitekT

Wydarzenia

W nowych aktywacjach w T-Mobile 60% osób wybiera smartfona, do końca roku wskaźnik ten powinien wzrosnąć do 70%. Będziemy je mocno promować - mówi w wywiadzie dla Media&Marketing Polska Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za marketing.

W nowych aktywacjach w T-Mobile 60% osób wybiera smartfona, do końca roku wskaźnik ten powinien wzrosnąć do 70%. Będziemy je mocno promować - mówi w wywiadzie dla Media&Marketing Polska Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za marketing.

70% osób kupuje smartfony wraz z pakietami transmisji danych. Mamy tu jeszcze pracę do wykonania, bo dalej 30% nie kupuje tych pakietów transmisji danych i dla nich nie jest to smartfon, tylko raczej "nicefon" - mówi Bors.

Dodaje, że klienci kupujący smartfony z reguły wybierają wyższe taryfy i są bardziej skłonni podpisywać dłuższe kontrakty.

Bors zadowolony jest z wyników sprzedaży taryf no limit, które podobnie jak w Play są wybierane przez około 15% nowych klientów.

Po pierwszym okresie widzimy, że sporo klientów przychodzi i wybiera te taryfy. Najczęściej przechodzą z taryf niższych - dodaje.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media&Marketing Polska